۱۵ بهمن ۱۳۹۸، ۱۱:۱۵

رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

راهبرد ترامپ مقابل ایران شکست خورده است/ افول امپراطوری آمریکا

راهبرد ترامپ مقابل ایران شکست خورده است/ افول امپراطوری آمریکا

یاسوج- رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: راهبرد ترامپ در مقابل جمهوری اسلامی ایران شکست خورده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار غلامرضا سلیمانی ظهر سه شنبه در یادواره ۹۷۶ شهید عشایر و گرامیداشت شهید سپهبد قاسم سلیمانی در کهگیلویه و بویراحمد، افزود: پیروزی انقلاب اسلامی عزت و آزادگی ملت ما را بازیابی کرد.

سلیمانی تصریح کرد: رهبری جامع امام خمینی (ره) ولایت فقیه و مدیریت الهی این انرژی نهفته را با تکیه بر ایمان مردم و معنویت در مقابل قوی‌ترین حکومت منطقه (اطلاعاتی و امنیتی طاغوت) به پیروزی رساند.

رئیس سازمان بسیج اظهار کرد: امام راحل بر ایمان و غیرت دینی مردم تکیه کرد و بساط رژیم پهلوی با مبارزات مردمی جمع شد.

وی یکی دیگر از دستاوردهای انقلاب را آزادگی مردم دانست و با اشاره به تحولات اظهار کرد: مفهوم قدرت تغییر کرده و آمریکا در برابر انقلاب اسلامی ایران ناتوان است.

سلیمانی گفت: متکی بر جانفشانی برآمده از مکتب عاشورا، مردم ما توطئه‌های بزرگی را کنار زده و مقابل دشمنان ایستادند.

رئیس سازمان بسیج با اشاره به جنگ روانی گسترده، فشار اقتصادی، تحریم‌ها و اقدامات دشمنان، اظهار کرد: اگر همه این توانایی‌هایی که آمریکایی‌ها به میدان آوردند، در مقابل هر نظام دیگری می‌آوردند، آن نظام تاب‌آوری مقابل این فشار حداکثری را نداشت و راهبرد دولت ترامپ مقابل جمهوری اسلامی دچار فروپاشی شده است.

وی اظهار کرد: یکی از دلایلی که ترامپ تروریست در مقابل مردم ما دست به ترور ناجوانمردانه سپهبد شهید سلیمانی زد، نشان از بغض و کینه ناشی از شکست راهبرد او مقابل جمهوری اسلامی است.

سلیمانی گفت: حضور در مراسم تشییع و مراسم برگزار شده سپهبد شهید قاسم سلیمانی در دنیا بی‌بدیل و بی سابقه بود. دوران سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی تا نابودی رژیم سلطه ادامه خواهد داشت و ما شاهد افول قدرت آمریکا و امپراطوری به ظاهر قدرتمند آنها هستیم.

وی بیانیه گام دوم انقلاب را یک راهبرد اساسی برای آینده کشور دانست و اظهار کرد: ما واجد شرایط مرحله تمدن سازی هستیم و باید بر این محور گام برداریم.

سلیمانی با تبریک دهه فجر، تصریح کرد: دهه فجر یادآور جانفشانی و دلاوری مردم ایران اسلامی است.

رئیس سازمان بسیج اظهار کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام راحل و با تکیه بر ایمان ملت، یکی از موانع بزرگ پیش روی ظهور حضرت حجت (عج) برداشته شد.

سلیمانی عنوان کرد: ملت ایران عزت و نام آوازه‌ای پیدا کرد که عزیزترین ملت در دنیا باشد.

وی ابراز داشت: ما پیش از انقلاب به واسطه آنچه رژیم شاه برای حفظ کیان غده سرطانی رژیم صهیونیستی و آمریکا به کار می‌بست، عزیز نبودیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به دلاوری مردم کهگیلویه و بویراحمد، گفت: مردم این استان نیز در سال ۴۲ در دفاع از راهبردی که ملت تحت سلطه آمریکا نباشد، وارد فاز عملیاتی شدند.

سلیمانی افزود: همه مناطق زاگرس نیز شاهد مبارزه با رضا خان و پهلوی دوم بودند.

وی با اشاره به اهمیت اتحاد برای رفع مشکلات مردم، عنوان کرد: این مهم با همدلی، وحدت و تلاش همه جانبه محقق می‌شود.

کد خبر 4844085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha