۳۰ بهمن ۱۳۹۸، ۲۳:۵۳

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر اعلام کرد

کمک شورای شهر شیراز برای اجرای چند پروژه فرهنگی و ورزشی

کمک شورای شهر شیراز برای اجرای چند پروژه فرهنگی و ورزشی

شیراز -رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر شیراز از ارائه پیشنهاد مساعدت به شهرداری در اجرای چند پروژه فرهنگی و ورزشی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد تنوری در حاشیه جلسه کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر شیراز گفت: درراستای حمایت از ورزشکاران، ارتقا سلامت شهروندان و تشویق جوانان در حوزه ورزش پیشنهاد لایحه مساعدت ۵۰۰ میلیون ریالیشهرداری شیراز به باشگاه فرهنگی ورزشی شاهد شهید «مهدی نظیری» با هدف تأمین هزینه شرکت در مسابقات لیگ فوتسال مطرحشد.

وی اضافه کرد: همچنین به منظور توسعه ورزش در شیراز پیشنهاد شد مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال از ردیف اعتباری بودجه شهرداری به تیمخانه بسکتبال بانوان جهت تأمین بخشی از هزینه‌های شرکت در مسابقات سوپر لیگ بسکتبال کشور پرداخت شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شیراز به پیشنهاد مساعدت ۳۰۰ میلیون ریالی شهرداری شیراز به باشگاهشیران زاگرس ایرانیان، در همین جلسه اشاره کرد.

تنوری با تاکید بر حمایت از برگزاری نمایشگاه بهشت خاکی در هفته دفاع مقدس از پیشنهاد مساعدت ۲۲۰ میلیون ریالی شهرداریشیراز به ناحیه مقاومت بسیج سپاه ثارالله جهت تأمین بخشی از هزینه‌های برگزاری این نمایشگاه گفت و افزود: همچنین به منظورحمایت از تبلیغات فرهنگی، مذهبی و نیز در راستای ارتقا فرهنگ عمومی شهروندان مبلغ ۶۰۰ میلیون ریال دیگر نیز به ناحیه مقاومتبسیج سپاه ثارالله به جهت بازسازی تلویزیون شهری واقع در چهارراه خلد برین پرداخت می‌شود.

کد خبر 4857515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha