۳ اسفند ۱۳۹۸، ۱۴:۰۴

با پایان شمارش آراء؛

نتایج قطعی و نهایی انتخابات مجلس در استان کردستان اعلام شد

نتایج قطعی و نهایی انتخابات مجلس در استان کردستان اعلام شد

سنندج - با اعلام رسمی نتایج انتخابات تکلیف پنج کرسی کردستان برای مجلس یازدهم مشخص شد و در حوزه انتخابیه شهرستان بیجار هم انتخابات به دور دوم کشیده شد.

به گزارش خبرنگار مهر، با اعلام رئیس ستاد انتخابات استان کردستان نتیجه انتخابات در پنج حوزه انتخابیه استان مشخص شد و پنج نماینده کردستان در مجلس یازدهم مشخص شدند و در حوزه بیجار هم انتخابات به دور دوم کشیده شد.

در حوزه انتخابیه سنندج، دیواندره و کامیاران از مجموع ۱۲۷ هزار و ۸۳۸ رای صحیح ماخوذه سید مهدی فرشادان با کسب ۳۵ هزار و ۷۱۶ رای و محسن فتحی با کسب ۳۲ هزار و ۵۱۸ رای به عنوان دو نماینده این حوزه انتخابیه راهی مجلس یازدهم شدند.

در حوزه انتخابیه سقز و بانه هم از مجموع ۸۳ هزار و ۵۱۳ رای صحیح اخذ شده بهزاد رحیمی با کسب ۳۴ هزار و ۴۳۹ رای به عنوان منتخب مردم راهی بهارستان شد.

در حوزه انتخابیه قروه و دهگلان از مجموع ۶۷ هزار و ۵۹ رای صحیح اخذ شده پرویز اوسطی با کسب ۱۷ هزار و ۱۹۶ رای به عنوان منتخب مردم راهی مجلس شورای اسلامی شد.

در حوزه انتخابیه بیجار از مجموع ۳۷ هزار و ۲۸۴ رای صحیح اخذ شده در نهایت حمدالله کریمی با کسب شش هزار و ۸۴۷ رای مهدی زندیان با کسب پنج هزار و ۸۳۷ رای راهی دور دوم انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شدند.

در حوزه انتخابیه مریوان و سروآباد هم از مجموع ۳۷ هزارو ۷۵۱ رای صحیح ماخوذه شیوا قاسمی پور با کسب هشت هزار و ۵۲۸ رای منتخب مردم این دو شهرستان در مجلس یازدهم شد.

کد خبر 4859435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha