۵ اسفند ۱۳۹۸، ۱۴:۰۵

دادستان عمومی و انقلاب شاهین شهر و میمه خبر داد:

کشف ۲۹ قبضه سلاح در حوزه قضایی شاهین شهر

کشف ۲۹ قبضه سلاح در حوزه قضایی شاهین شهر

اصفهان - دادستان اصفهان از کشف ۲۹ قبضه سلاح در حوزه قضایی شاهین شهر خبرداد و گفت: یک خودروی سواری پژو ۴۰۵ به عنوان اسکورت و یک خودروی پژو پارس در محور مواصلاتی در حال انتقال محموله بوده اند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان اصفهان، سید نصرالدین صالحی ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: در پی کسب اطلاع مبنی بر اینکه تعدادی از قاچاقچیان و فروشندگان سلاح به قصد عبور دادن محموله ای از سلاح های گرم وارد حوزه قضایی شهرستان شاهین شهر و میمه شده اند، دستورات قضایی لازم جهت شناسایی و دستگیری نامبردگان صادر شد.

وی افزود: پس از آن مأموران پلیس اطلاعات شهرستان نسبت به شناسایی خودروهای حامل محموله در محور تهران-اصفهان اقدام که مشخص می شود خودروی سواری پژو ۴۰۵ به عنوان اسکورت و خودروی پژو پارس در محور مواصلاتی موصوف در حال انتقال محوله بوده اند.

دادستان عمومی و انقلاب شاهین شهر و میمه تصریح کرد: عوامل عملیاتی حاضر در صحنه پس از اخطار توقف و عدم توجه متهمان، با استفاده از شلیک هوایی و سپس شلیک به سمت لاستیک خودروها و تعقیب و گریز، در نهایت خودروی پژو پارس که به صورت خلاف جهت به سمت میمه متواری شده بود در کنار جاده مشاهده و پس از بازرسی تعداد ۲۹ قبضه سلاح شکاری طرح وینچستر (مختص استفاده از نزاع و ایجاد ناامنی) کشف و ضبط شد.

وی گفت: درحال حاضر سرنشینان خودروی پژو ۴۰۵ دستگیر، خودروها توقیف و پرونده به یکی از شعب دادیاری دادسرا ارجاع و متهمان پس از تفهیم اتهام به لحاظ عجز از تودیع وثیقه به زندان مرکزی اصفهان معرفی و تحقیقات تکمیلی جهت شناسایی متهم متواری ادامه دارد.

کد خبر 4861909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha