۱۰ اسفند ۱۳۹۸، ۱۱:۴۳

از ۱۶ اسفند ؛

طرح تردد هوشمند در دانشگاه خوارزمی اجرا می شود

طرح تردد هوشمند در دانشگاه خوارزمی اجرا می شود

مدیر حراست دانشگاه خوارزمی اعلام کرد: طرح تردد هوشمند در دانشگاه خوارزمی از ۱۶ اسفند ۹۸ به صورت رسمی آغاز به کار خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید مروّت افتخاری، از آغاز طرح تردد هوشمند در دانشگاه خوارزمی خبر داد و گفت: این طرح شامل هر گونه تردد به دانشگاه اعم از کارکنان، اعضای هیأت علمی و دیگر افراد است.

وی خاطرنشان کرد: طبق طرح تردد هوشمند تمامی خودروها می‌بایست با برچسب مورد تأیید از سیستم ورودی‌های دانشگاه عبور کنند.

مدیر حراست دانشگاه خوارزمی گفت: این طرح از آبان ماه بصورت آزمایشی انجام شد و از ۱۶ اسفند ماه به طور رسمی آغاز به کار خواهد کرد.

وی ادامه داد: تعداد ۹ پارکینگ در سطح دانشگاه تعریف شده و هر گونه پارک یا توقف در معابر عمومی مطلقاً ممنوع است. طبق این طرح عدم رعایت قوانین با دو مرحله اخطار و بار سوم ممانعت از ورود خودرو به مدت یک ماه را در پی خواهد شد.

وی گفت: ضروریست تمامی افراد هنگام تردد حوصله به خرج دهند و با آرامش از موانع و سیستم ورودی نصب شده عبور کنند.

مدیر حراست دانشگاه خوارزمی تصریح کرد: طی این مدت به دلیل عدم آشنایی همکاران با سیستم، خساراتی از یک تا پنج میلیون تومان ایجاد شده است که پس از شروع به کار رسمی این طرح خسارات وارد شده از افراد خاطی استرداد خواهد شد.

افتخاری گفت: امیدواریم با اجرای صحیح قوانین و همکاری تمامی همکاران قدم مؤثری در ایجاد نظم و پیشبرد طرح تردد هوشمند در داخل دانشگاه داشته باشیم.

کد خبر 4865665

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha