۱۳ اسفند ۱۳۹۸، ۱۶:۲۸

رئیس کل دادگستری خوزستان خبر داد:

برخورد قاطع با محتکران و اخلال گران مواد بهداشتی در خوزستان

برخورد قاطع با محتکران و اخلال گران مواد بهداشتی در خوزستان

اهواز- رئیس کل دادگستری خوزستان از برخورد قاطع، شدید با محتکران، گران‌فروشان و اخلال گران مواد بهداشتی و همچنین از تشکیل ۳ پرونده در این خصوص در دادگاه انقلاب این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام و المسلمین صادق مرادی ضمن تشکر از زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی مدافعان عرصه پزشک و سلامت، از برخورد قاطع و بدون اغماض دستگاه قضائی استان با محتکران، گران‌فروشان و اخلال گران مواد بهداشتی خبر داد و گفت: دستگاه قضائی همچون گذشته در کنار مردم ایستاده است و با کسانی که در نظام توزیع مواد بهداشتی و مایحتاج پزشکی اخلالی یا احتکار کنند به اشد مجازات برخورد خواهد کرد و ذره‌ای از حق و حقوق مردم کوتاه نخواهد آمد.

وی افزود: پیروی فرمایشات و دستورات رئیس محترم قوه قضائیه مبنی بر برخورد شدید با افراد سودجو، با ورود به موقع دستگاه قضائی خوزستان تاکنون ۳ پرونده در بحث «احتکار و گران‌فروشی» به اداره کل تعزیرات ارجاع و ۳ پرونده دیگر در دادگاه انقلاب استان تشکیل شده است و همچنین شعبه بازپرسی ویژه برای این موضوع در نظر گرفته شده است.

حجت الاسلام و المسلمین مرادی با هشدار به کسانی که اقدام به سودجوی در موضوع مواد پزشکی و بهداشتی داشته باشند، تأکید کرد: طبق قانون کسانی که اخلال در نظام توزیع مواد بهداشتی و مایحتاج پزشکی و به قصد مقابله با نظام جمهوری اسلامی ایران داشته باشند، مجازات آنها «مفسد فی الارض» و حکم آنها «اعدام» خواهد بود و در غیر این صورت بین ۵ الی ۲۰ سال زندان برای این افراد در نظر گرفته شده است.

وی در ادامه افزود: مردم عزیز خوزستان می‌توانند شکایت‌های خود در این مورد به دادستان‌ها و ادارات تعزیرات سراسر استان مراجعه کنند و مطمئن باشند که دستگاه قضائی استان به شکایت‌های آنها در اسرع وقت رسیدگی و با محتکرین و اخلال گران برخورد خواهد کرد.

کد خبر 4869194

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha