۱۵ اسفند ۱۳۹۸، ۱۵:۳۳

پیشنهاد سازمان متولی صندوق‌های قرض‌الحسنه برای امهال اقساط

پیشنهاد سازمان متولی صندوق‌های قرض‌الحسنه برای امهال اقساط

سازمان متولی صندوق های قرض الحسنه از این صندوق ها خواست تا علاوه بر اعطای تسهیلات به آسیب دیدگان از کرونا، اقساط تسهیلات جاری را نیز امهال کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان اقتصاد اسلامی ایران، عبدالله فرجی مدیرعامل این سازمان در خصوص مشکلات به وجود آمده برای عده‌ای از هموطنان در بازپرداخت تسهیلات دریافتی به دلیل شرایط حاکم بر جامعه ناشی از شیوع ویروس کرونا، پیشنهاداتی را به صندوق‌های قرض الحسنه مطرح کرد.

وی افزود: با توجه به مشکلاتی که در اثر شیوع ویروس کرونا ایجاد شده، عده‌ای از هموطنان دچار مشکل اقتصادی و رکود در کسب و کار شده اند؛ بنابراین ضمن تشکر از اعضای شورای پول و اعتبار در مورد مصوبات آن شورا جهت مساعدت به وام‌گیرندگان، بدینوسیله به صندوق‌های قرض‌الحسنه همکار توصیه می‌شود حتی‌الامکان نسبت به پرداخت وام به متقاضیان خصوصاً افرادی که برای درمان نیاز دارند در اسرع وقت اقدام کرده و اقساط خرداد ماه ۱۳۹۹ وام‌های قبلی را در صورت عدم پرداخت تمدید و بعد از آخرین قسط وام تاریخ آن را تعیین کنند.

وی یادآور شد: بدیهی است این سازمان کمافی‌السابق آمادگی دارد در صورت لزوم نسبت به تقویت مالی صندوق‌های همکار اقدام نماید.

کد خبر 4870808

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha