۲۹ اسفند ۱۳۹۸، ۹:۳۱

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمالغرب نزاجا:

رزمایش پدافند بیولوژیکی تا محو کامل بیماری کرونا ادامه خواهد دارد

رزمایش پدافند بیولوژیکی تا محو کامل بیماری کرونا ادامه خواهد دارد

ارومیه- فرمانده قراراه‌منطقه ای شمالغرب نیروی زمینی ارتش از تداوم رزمایش پدافند بیولوژیکی ارتش تا محو کامل بیماری کرونا خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرتیپ دوم علی حاجیلو صبح پنجشنبه در جلسه توجیهی آموزشی، فرماندهان یگان‌های منطقه شمال غرب و فرمانده یگان‌های جنگ نوین و بهداشت و درمان ارتش جمهوری اسلامی ایران، در رابطه ویروس کنترل کرونا افزود: به لحاظ این فرصت خدمتی که در اختیار ما قرار گرفته است بایستی شکر گزار پروردگار باشیم و این رزمایش ارتش جمهوری اسلامی ایران تا محو کامل بیماری کرونا ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: این اتفاق تهدید بیولوژیک غیر متعارف و یک جنگ است و علائم یک جنگ بیولوژیک را دارا است.

حاجیلو اضافه کرد: ما شاهد یک هجمه رسانه‌ای بر علیه جمهوری اسلامی هستیم با وجود همه گیری در اکثر کشورها، هدف گیرها دشمنان و معاندین به سوی جمهوری اسلامی ایران است.

وی گفت: اهداف کلی ارتش در این رزمایش محدود کردن و به کنترل در آوردن ورودی شهرها و غربالگری مسافرین با هماهنگی مسئولین استانی و شهرستانی و پشتیبانی از طرح‌های بهداشت و درمان است.

در ادامه کلاس توجیهی مقابله با ویروس کرونا برای فرماندهان یگان‌ها، فرماندهان گروهان‌های جنگ نوین قرارگاه منطقه‌ای شمال غرب نیروی زمینی ارتش برگزار شد.

شرکت کنندگان در این همایش در زمینه اقدامات پیشگیرانه در خصوص علائم بالینی کنترل تب و سطح اکسیژن خون و نحوه ضد عفونی کردن خودروها و معابر آشنا شدند.

کد خبر 4882300

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha