۲۹ اسفند ۱۳۹۸، ۱۵:۳۳

فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام رضا (ع) دهاقان خبر داد:

اجرای عملیات سم‌پاشی معابر و مکانهای پرتردد توسط بسیجیان دهاقان

اجرای عملیات سم‌پاشی معابر و مکانهای پرتردد توسط بسیجیان دهاقان

سمیرم - فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام رضا(ع) دهاقان گفت : سم پاشی معابر و مکان های پر تردد و پرخطر توسط بسیجیان عضو کمیته عملیات قرارگاه زیستی سپهبدشهید سلیمانی، انجام شد.

به گزارش خبرنگار مهر، با توجه به فرمان رهبر معظم انقلاب، برای تلاش همه افراد در راستای مقابله و ریشه کن کردن ویروس کرونا از کشور، ناحیه مقاومت بسیج دهاقان نیز تمامی امکانات خود برای مقابله با این بیماری را به میدان آورده است.

سروان پاسدار مجتبی حیدری در گفت و گو با خبرنگار مهر در این ارتباط اظهار داشت: در نخستین روزهای ابلاغ فرمان رهبری به ستاد کل نیروهای مسلح، در حوزه مقاومت بسیج امام رضا (ع) دهاقان یک قرارگاه زیستی مبارزه با کرونا با نام شهید سپهید سلیمانی متشکل از ۶ کمیته عملیات، آماد و پشتیبانی، اداری و سازماندهی، فرهنگی و اطلاع رسانی، امنیتی، نیروی انسانی تشکیل شد.

وی ادامه داد: عملیات ضد عفونی معابر و اماکن عمومی توسط کمیته عملیات انجام می‌شود و حدود ۱۰ نفر عضو داوطلب دارد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام رضا (ع) دهاقان افزود: تجهیزات مورد استفاده در این عملیات از تجهیزات ناحیه مقاومت بسیج و گردان ۱۱۴ امام حسین (ع) دهاقان است که توسط کمیته آماد و پشتیبانی به نحوی تغییر و سازماندهی شد که مناسب این کار باشد.

حیدری گفت: در این مرحله از سم پاشی، تمامی کوچه‌های مجتمع مسکونی امام صادق (ع) به صورت خانه به خانه، آزادگان و مکان‌های پرخطر مابین بلوار گلستان تا خیابان شهید حمیدی تحت عملیات ضد عفونی قرار گرفت.

در ادامه تصاویری از سم پاشی معابر و مکان‌های پرتردد دهاقان، توسط بسیجیان عضو کمیته عملیات قرارگاه زیستی سپهبدشهید سلیمانی ار مشاهده می‌کنید:

کد خبر 4882565

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha