۶ فروردین ۱۳۹۹، ۱۳:۵۸

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان عنوان کرد:

ضدعفونی اماکن عمومی با مشارکت ۲۳۰ داوطلب جوانان هلال احمر همدان

ضدعفونی اماکن عمومی با مشارکت ۲۳۰ داوطلب جوانان هلال احمر همدان

همدان - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان از ضدعفونی و گندزدایی اماکن عمومی با مشارکت ۲۳۰ داوطلب جوانان هلال احمر همدان خبر داد.

بهروز کارخانه‌ای در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص اقدامات صورت گرفته برای جلوگیری از اپیدمی کرونا گفت: یک هزار و ۸۶ نفر ساعت آموزش‌های ویژه کرونا به پرسنل، اعضا و داوطلبان صورت گرفت به طوری که تعداد داوطلبان آموزش‌دیده ۲۲۲ نفر، تعداد پرسنل آموزش دیده ۹۰ و عموم مردم یک هزار و ۳۲۰ نفر ساعت بوده است.

وی از گندزدایی و ضدعفونی معابر و خیابان‌ها با مشارکت ۵۰۴ نفر از داوطلبان اشاره کرد و گفت: ۱۹۲ نفر ۵۳۸ کیلومتر از معابر و خیابان‌های استان همدان را گندزدایی و ضدعفونی کرده‌اند که یک هزار و ۹۶۰ نفر ساعت خدمت را شامل می‌شود.

کارخانه‌ای از گندزدایی و ضدعفونی وسایل نقلیه عمومی توسط ۱۴ داوطلب سخن گفت و اظهار داشت: طی ۱۲۰ نفر ساعت تعداد ۸ واحد اتوبوس ضدعفونی کرده‌است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان به ضدعفونی و گندزدایی اماکن عمومی با مشارکت ۲۳۰ داوطلب جوانان هلال احمر همدان نیز اشاره کرد و گفت: ۲ گرمخانه، یک زندان، ۱۴۱ مسجد و ۲۴ مورد نیاز سایر مکان‌ها ضدعفونی و گندزدایی شده‌اند.

وی با بیان اینکه ۳۶ نفر از داوطلبان در یک کارگاه ۳۸ هزار عدد ماسک تولید کرده‌اند، گفت: پزشکان و پیراپزشکان در نقاهتگاه‌های بیماران حضور دارند و ۴ داوطلب هلال احمر در یک نقاهتگاه حاضر هستند.

کارخانه‌ای از غربالگری و تب سنجی افراد در مبادی ورودی شهرها و اماکن عمومی با مشارکت ۲۷۵ داوطلب سخن گفت و اظهار داشت: در ۱۲ ایستگاه ۳۱ هزار و ۲۶۸ نفر تب سنجی شده‌اند.

وی با بیان اینکه توزیع سبد و بسته‌های حمایتی و معیشتی در قالب طرح فرشتگان رحمت و سایر طرح‌های معیشتی با مشارکت ۱۰۹ داوطلب انجام شده است، گفت: در این مدت یک هزار و ۷۱۰ بسته معیشتی به ارزش ریالی یک میلیارد و ۹۸۷ میلیون ریال توزیع شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان بسته‌ها و اقلام بهداشتی تهیه و توزیع شده توسط ۱۳۶ داوطلب را نیز مورد اشاره قرار داد و گفت: ۱۴ هزار و ۳۸۰ بسته بهداشتی و تعداد ۴۷ هزار و ۱۴۵ ماسک به ارزش یک میلیارد و ۹۰۸ میلیون و ۸۲۵ هزار ریال توزیع شده است.

وی با بیان اینکه در مناطق حاشیه نشین و کم‌برخوردار تحت پوشش طرح‌های ویژه کرونا ۷۶ داوطلب فعال هستند، گفت: در مجموع یک هزار و ۷۵۰ نفر از داوطلبان هلال احمر همدان ۱۰ هزار و ۲۶۲ نفر ساعت پای کار بودند که در این بین ۲۹ تشکل مردم نهاد نیز فعال بوده است.

کد خبر 4885043

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha