۳۰ اردیبهشت ۱۳۸۶، ۱۲:۰۱

دکل ایران و البرز توان حفاری تا عمق 6هزار متر را دارد

مسعود ربانی مدیر کارخانه شرکت صنایع دریایی صدرا گفت: دکل نیمه شناور ایران و البرز توان حفاری در آبهای عمیق تا عمق 6 هزار متر را دارد.

به گزارش خبرنگارمهر، مدیرعامل شرکت صنایع دریایی صدرا در بازدید خبرنگاران از طرح های شرکت نفت خزر درباره عملکرد این مجتمع گفت: شرکت صدرا با 38 سال سابقه فعالیت در صنعت دریایی تاکنون پروژه های بسیاری را در صنعت کشتی سازی و تعمیر کشتی برعهده داشته است .

مسعود ربانی افزود: این مجتمع هم اکنون مجهز به کارخانه های کشتی سازی ، سکو سازی و جزیره صنعتی صدرا در بوشهر و مجتمع دریای خزر در نکاست.

وی درباره قراردادهای این مجتمع گفت: این شرکت در سال 84 قرارداد ساخت 4 فروند کشتی چند منظوره برای خط کشتیرانی ریک ملز منعقد کرد که این قرارداد فصل جدیدی در زمینه کشتی سازی برای شرکت صدرا و ایران محسوب می شود.

وی ادامه داد: سکوی حفاری نیمه شناور ایران و البرز امکان حفاری را در آبهای عمیق تا 6 هزارمتری دارد. ربانی درباره دیگر پروژه های این مجتمع گفت: پروژه بارج لوله گذار 132 متری ، ساخت سه فروند کشتی یدک کش چند منظوره و تانکرهای افرامکس از دیگر پروژه های این مجتمع است.

وی ادامه داد: توسعه مجموعه نفت وگاز سلمان، پروژه پتروشیمی تبریزکه شامل کلیه فعالیت های مهندسی ، خرید ، نصب و پیش راه اندازی است از دیگر پروژه های این شرکت محسوب می شود.

ربانی ساخت حوزه آبگیر پتروشیمی مبین و پل میان گذار دریاچه ارومیه را ازدیگر پروژه های این مجتمع عنوان کرد.

کد خبر 489154

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha