۳۱ اردیبهشت ۱۳۸۶، ۱۲:۲۹

نواحی صنعتی اردبیل هنوز به شهرک های صنعتی نپیوسته اند

اردبیل - خبرگزاری مهر : نواحی صنعتی استان اردبیل که بر اساس مصوبه هیئت وزیران باید تحویل شهرک صنعتی شوند هنوز به این شهرک ها تحویل نشده اند.

به گزارش خبرنگار مهر از اردبیل ، تحویل نواحی به شهرک های صنعتی به منظور ساماندهی فعالیت های صنعتی استان در دستور کار قرار گرفته است اما پاره ای مشکلات این کار را با تاخیر مواجه کرده است و همچنان نواحی صنعتی مجزا از شهرک ها به کار خود ادامه می دهند.

این امر علاوه بر عدم اجرای مصوبه دولت باعث نابسامانی بخش صنعت ، ایجاد مشکل در بخش نظارت ، کمبود امکانات در نواحی و ... شده است .

استاندار اردبیل در این خصوص به مهر گفت : بنا بر مصوبه هیئت وزیران، نواحی صنعتی استان باید به شرکت شهرک های صنعتی تحویل شوند اما ه دلیل مشکلات این امر با تاخیر مواجه شده است.

علی نیکزاد افزود : به دلیل مشاعی بودن اسناد زمین های واگذار شده در ناحیه صنعتی "نوجه ده" کار تحویل این ناحیه به شرکت شهرک های صنعتی فعلاً به اتمام نرسیده اما تلاش می شود با همکاری اداره کل ثبت اسناد و املاک، سازمان جهادکشاورزی و جلب موافقت بانک هایی که به واحدهای تولیدی مستقر در ناحیه یادشده تسهیلات پرداخت کرده اند امکان صدور اسناد مالکیت شش دانگ به صاحبان واحدهای تولیدی فراهم شود.

وی تصریح کرد : حدود 50 قطعه زمین در ابعاد مختلف به واحدهای تولیدی و صنعتی در ناحیه صنعتی نوجه ده واگذار شده که از این بین بیش از 10 واحد هم اینک در حال بهره برداری و افزون بر 20 واحد درجال اجراست.

نیکزاد اظهار امیدواری کرد: با ساماندهی وضعیت صنعتی استان مشکلات صنعت در این استان مرتفع شده و صنعتگران و سرمایه گذاران نیز از این وضعیت رضایت داشته باشند .

کد خبر 489765

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha