۲۶ فروردین ۱۳۹۹، ۱۱:۲۴

مقایسه محصولات مختلف در خرید گاوصندوق

مقایسه محصولات مختلف در خرید گاوصندوق

خرید گاوصندوق موضوع پبچیده، زمان بر و پر هزینه ای است. عواقب تصمیم گیری اشتباه در انتخاب گاوصندوق گاهی آنقدر زیاد است که فرد را متحمل ضرر مالی و امنیتی می کند.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، احتمال انتخاب اشتباه زمانی که با محصولات مختلف از برندها و قیمت‌های متفاوت روبه‌رو می‌شویم افزایش پیدا می‌کند. در این مرحله بهترین راه برای یک انتخاب آگاهانه استفاده از شیوه مقایسه بین گاوصندوق‌ها است. با اینکار ویژگی‌ها، نقاط ضعف و قوت و حتی تأثیر آنها روی قیمت گاوصندوق برای شما واضح‌تر و تصمیم گیری برای خرید گاوصندوق راحت تر می‌شود. اما نکته مهم اینجاست که بین عوامل مختلفی که برای مقایسه وجود دارد کدام اولویت بیشتری دارد و تعیین کننده است؟

مقایسه میزان نسوز بودن در گاوصندوق‌ها

در صنعت گاوصندوق اصطلاح نسوز تقریباً یکی از پرکاربردترین واژه‌هایی است که به کار برده می‌شود در حالیکه این اصطلاح به تنهایی برای تصمیم گیری درباه یک گاوصندوق کافی نیست. در خرید گاوصندوق بیشتر از نسوز بودن، میزان مقاومت آن گاوصندوق در شرایط آتش سوزی مهم است. موادی که بین دو جداره گاوصندوق پر می‌شود تعیین کننده میزان نسوز بودن گاوصندوق است که برخی از کمپانی‌ها کماکان از مصالح و بتن به عنوان ماده نسوز استفاده می‌کنند در حالیکه این شیوه در صنعت گاوصندوق منسوخ شده و آلیاژهای نسوزی جایگزین آن‌ها شده اند که بسیار مقاوم‌تر از بتن هستند. در یک گاوصندوق نسوز و استاندارد دیواره بیرونی بدنه گاوصندوق عموماً از جنس آلیاژهای فولاد و تنگستن است که مقاومت بیشتری در برابر دمای بالا دارند. تشخیص این موارد بخصوص آلیاژ به کار رفته در گاوصندوق کار تخصصی است به همین دلیل همیشه پیشنهاد می‌کنیم برای مقایسه نسوز بودن گاوصندوق‌ها از استانداردها و تاییدیه هایی که گاوصندوق دریافت کرده استفاده کنید.

تأثیر این موضوع روی قیمت گاوصندوق نکته مهمی است که نباید در خرید از آن غافل شد. عوامل زیادی از جمله ابعاد، طراحی ظاهری و سیستم‌های امنیتی روی قیمت گاوصندوق مؤثر اند اما تفاوت قیمت گاوصندوق‌هایی که با بتن و مصالح پر می‌شوند با محصولاتی که از آلیاژ در آنها استفاده شده قابل توجه است. قیمت گاوصندوق که از آلیاژ در بین دوجداره آنها استفاده شده به مراتب بالاتر است چراکه این محصولات نه تنها به لحاظ نسوز بودن بلکه به لحاظ مقاومت در برابر دریل و برش نیز ضعیف‌تر هستند. به همین دلیل همیشه توصیه می‌کنیم در مقابل قیمت گاوصندوق‌هایی که خیلی پایین و دور از انتظار هستند کمی محتاط‌تر باشید. گاهی اوقات این قیمت پایین به بهای سنگینی برای شما تمام می‌شود.

مقایسه وزن یا آپشن های امنیتی، اولویت با کدام است؟

این موضوع بیشتر درباره گاوصندوق‌های خانگی مطرح است. برای درک بهتر این مورد باید میزان تأثیر و اهمیت هر کدام از این پارامترها در ضریب امنیت یک گاوصندوق خانگی مشخص شود.

وزن، جلوی جابه‌جا کردن یک گاوصندوق خانگی را می‌گیرد اما آپشن های امنیتی، مانع نفوذ و باز کردن محصول می‌شود. در واقع هر دو این ویژگی‌ها به نوعی موجب افزایش ضریب امنیت در یک گاوصندوق خانگی می‌شوند اما با توجه تغییر سبک زندگی افراد و گسترش آپارتمان نشینی و اجاره نشینی یکی از مشکلاتی که عموماً مشتریان گاوصندوق خانگی با آن روبه‌رو هستند همین موضوع وزن و دردسرهای مربوط به جابه‌جایی گاوصندوق‌های خانگی در اثاث کشی است.

بنابراین به این دسته از مشتریان توصیه می‌شود که بیشتر اولویت و تمرکزشان را روی آپشن های امنیتی بگذارند که امکان نفوذ به محصول را به حداقل می‌رساند و خیلی دنبال مقایسه و انتخاب محصول سنگین‌تر نباشند. به لحاظ وزنی یک گاوصندوق خانگی زیر ۱۰۰ کیلوگرم که توسط رول بولت های قوی حدود ۵۰۰ تا ۷۰۰ کیلوگرم وزن می‌گیرند کفایت می‌کند.

مقایسه استانداردها و تاییدیه ها

ویژگی‌های زیادی در یک گاوصندوق وجود دارند که باید باهم مقایسه شوند که در نهایت همه این المان‌ها به امنیت گاوصندوق ختم می‌شود. در واقع ما در مقایسه به دنبال پیدا کردن امن ترین و بهترین محصولی در بازار هستیم که با شرایط و بودجه ما تناسب دارد. مطمئن‌ترین و سریع‌ترین راه برای پیدا کردن محصول مناسب مقایسه استانداردهایی است که محصول را به لحاظ کیفیت و امنیت درجه بندی می‌کنند. استانداردهایی مانند UL آمریکا، KSG کره و JIS ژاپن جز استانداردهای معتبر در سطح جهانی اند که تضمین کننده میزان امنیت گاوصندوق هستند. فراموش نکنید قیمت گاوصندوق‌هایی که دارای تاییدیه از این مراکز هستند عموماً در محدوده بالاتری قرار دارد.

در خرید گاوصندوق انتخاب یک فروشگاه معتبر می‌تواند در روند انتخاب محصول به شما کمک کند. "فروشگاه آنلاین مسترسیف" به عنوان مرجع تخصصی گاوصندوق در زمینه محصولات امنیتی به خوبی فعالیت می‌کند. در مسترسیف محصولات خیلی خوب دسته بندی و فلیترگذاری شده اند که امکان مقایسه را برای شما راحت تر کرده است. علاوه بر این می‌توانید از مشاوره و خدمات کارشناسان آنها برای انتخاب محصول استفاده کنید.

این مطلب، یک خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 4900140

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha