۲۷ فروردین ۱۳۹۹، ۱۵:۱۱

مدیر بازرسی و نظارت اصناف اصفهان به مهر خبر داد:

بازرسی و نظارت بر ۱۲۰ هزار واحد صنفی در استان اصفهان

بازرسی و نظارت بر ۱۲۰ هزار واحد صنفی در استان اصفهان

اصفهان- مدیر بازرسی و نظارت اصناف اصفهان گفت: بازرسی و نظارت بر ۱۲۰ هزار واحد صنفی در استان اصفهان در ارتباط با رعایت پروتکلهای بهداشتی آموزش داده شده از ۲۷ فروردین ماه آغاز می‌شود.

جواد محمدی فشارکی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به تعامل و همکاری مدیریت بازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان با اداره کل بهداشت اظهار داشت: با توجه به شیوع بیماری کرونا مقرر شد، اداره کل بهداشت استان اصفهان با بازدید از تمام صنوف و آموزش حضوری، به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و نحوه اجرای آن به اصناف مبادرت ورزد.

وی افزود: اداره کل بهداشت در تعامل با مدیریت بازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان بررسی ثبت نام صنوف را در سامانه salamat.gov.ir رصد خواهند کرد؛ پس از اتمام این مهلت، با صاحبان حرف و مشاغلی که ثبت نام نکرده‌اند به منظور پیشگیری از انتقال کرونا برابر قانون برخورد خواهد شد.

ثبت نام واحدهای صنفی تا روز پنج شنبه ادامه دارد

مدیر بازرسی و نظارت اصناف اصفهان با تاکید بر تعامل بین دستگاهی در عبور از بحران شیوع بیماری کرونا گفت: بازرسی و نظارت بر ۱۲۰ هزار واحد صنفی در استان اصفهان از ۲۷ فروردین ماه آغاز می‌شود و ضروری است که این واحدهای صنفی تا قبل از این تاریخ نسبت به ثبت نام در سامانه سلامت وزارت بهداشت اقدام کنند.

وی بیان داشت: واحدهای صنفی تا ساعت ۲۴ روز پنج شنبه ۲۸ فروردین ماه فرصت دارند تا در سامانه سلامت وزارت بهداشت ثبت نام کنند؛ چنانچه صاحب صنف در ثبت نام دچار مشکل شد با مراجعه به اتحادیه مربوطه و یا مدیریت بازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان برای رفع آن اقدام کند.

نصب کد بهداشتی در تمام واحدهای صنفی پروانه دار و بدون پروانه

محمدی فشارکی با تاکید بر نصب کد بهداشتی در تمام واحدهای صنفی پروانه دار و بدون پروانه تصریح کرد: همشهریان گرامی در موقع مراجعه به واحد صنفی به کد بهداشتی درج شده در آن واحد دقت کنند.

کد خبر 4900919

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha