۳۰ فروردین ۱۳۹۹، ۱۳:۱۱

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین:

شرایط برای جذب سرمایه گذار در بخش گلخانه فراهم شود

شرایط برای جذب سرمایه گذار در بخش گلخانه فراهم شود

قزوین- رئیس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین گفت: شرایط برای جذب سرمایه گذار درتولید محصولات گلخانه ای در استان فراهم شود.

‌به گزارش خبرنگار مهر، فاطمه خمسه ظهر شنبه در جلسه کار گروه آب و کشاورزی که با حضور قبادی معاون اقتصادی استانداری، ملکی مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای و رحمانی معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی در سالن باغستان برگزار شد اظهار کرد: توسعه گلخانه و جذب سرمایه گذار در این بخش، با همکاری مضاعف سایر دستگاه‌ها و تخصیص آب مشکل متقاضیان و سرمایه گذاران این بخش حل می‌شود.

وی با قدردانی ازشرکت آب منطقه‌ای درتخصیص به موقع آب کانال در اسفند ماه سال گذشته برای کشت محصول کلزا اظهار داشت: با یک برنامه ریزی مناسب برای چاه‌های غیر مجاز بر اساس قانون و دستورالعمل‌های ابلاغی عمل کرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در ادامه گفت: بخش اعظمی از اقتصاد استان بر پایه کشاورزی بنا شده است که لازم است در راستای افزایش رشد اقتصادی و همچنین تولید پایدار این بخش برنامه منسجمی برای استان داشته باشیم.

خمسه افزود: کشاورزی یک اقتصاد درون زاست که با وجود تحریم‌های ظالمانه دشمنان برکشور به حمدالله توانسته رشد مناسبی در تولید ناخالص ملی و توسعه کشورداشته باشد.

وی یاد آور شد: تولید وکشت و کار در کشاورزی و حفظ پایداری تولید در محصولات کشاورزی با همکاری و هم افزایی کلیه دستگاه ها امکانپذیر است.

خمسه اضافه کرد: در سال جهش تولید؛ شرایط را برای تولید محصولات زراعی و باغی با تأمین کلیه امکانات بویژه تأمین به موقع آب فراهم می‌شود.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین با اشاره به اهمیت الگوی کشت در استان گفت: الگوی کشت در همه زیر بخش کشاورزی بر اساس آب و زمین کشاورزی تهیه شده است.

خمسه افزود: جهاد کشاورزی بر اساس این دوعامل مهم د رالگوی کشت اقدام به کشت محصولات زراعی و باغی در استان خواهد کرد.

کد خبر 4903332

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha