۱ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۵:۳۶

معاون بازرسی و نظارت سازمان صمت قزوین:

کالاهای اساسی ماه مبارک رمضان از پنج‌شنبه در قزوین توزیع می شود

کالاهای اساسی ماه مبارک رمضان از پنج‌شنبه در قزوین توزیع  می شود

قزوین- معاون بازرسی و نظارت سازمان صمت استان قزوین گفت:کالاهای اساسی ماه مبارک رمضان از روز پنج‌شنبه چهارم اردیبهشت در بیش از ۸۰ نقطه استان و توسط فروشگاه‌های زنجیره‌ای عرضه خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی اکبر کبیری در این باره اظهار کرد: با توجه به در پیش بودن ماه مبارک رمضان برای عرضه کالاهای اساسی اقدامات و برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گرفته است.

وی ادامه داد: برای تنظیم بازار ماه مبارک رمضان ۸۰۰ تن برنج هندی درجه یک با قیمت هر کیلوگرم ۷۸۰۰ تومان، ۸۰۰ تن شکر با قیمت هر کیلوگرم ۴۷۰۰ تومان، ۲۵۰ تُن گوشت قرمز منجمد با قیمت هر کیلوگرم ۴۳ هزار تومان و ۵۰۰ تن مرغ منجمد با قیمت هر کیلوگرم ۱۲ هزار و ۹۰۰ تومان عرضه خواهد شد، البته قیمت مرغ گرم نیز ۱۲ هزار و ۹۰۰ تومان خواهد بود و روغن نیز به اندازه کافی در استان وجود دارد.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صمت استان قزوین خاطرنشان کرد: سال‌های گذشته با برپایی نمایشگاه طرح «ضیافت» کالاهای اساسی عرضه می‌شد ولی در سال‌جاری به علت شیوع کرونا کالاهای اساسی ماه مبارک رمضان از روز پنج‌شنبه چهارم اردی‌بهشت در بیش از ۸۰ نقطه استان و توسط فروشگاه‌های زنجیره‌ای عرضه خواهد شد.

وی اشاره کرد: علاوه بر توزیع کالاهای اساسی ۲۵ اکیپ متشکل از بازرسان سازمان صمت به همراه نمایندگان تعزیرات حکومتی و دانشگاه علوم پزشکی بر قیمت‌ها و کیفیت اقلام عرضه شده در بازار نظارت خواهند داشت و به صورت روزانه و مستمر بازار را رصد خواهند کرد.

کبیری در پایان یادآور شد: ۳۳ واحد تولیدی و دانش‌بنیان اقلام بهداشتی مورد نیاز استان را برای مقابله با کرونا تولید کردند؛ طی ۲ ماه اخیر بیش از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون لیتر محلول ضدعفونی‌کننده دراستان تولید و توزیع شده است.

کد خبر 4905384

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha