۷ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۳:۵۲

هشدار شهردار بجنورد:

سال آینده هزینه آسفالت معابر شهر بجنورد سه برابر می‌شود

سال آینده هزینه آسفالت معابر شهر بجنورد سه برابر می‌شود

بجنورد- شهردار بجنورد گفت: امسال اگر برای آسفالت معابر شهر بجنورد اقدامی موثر و مناسبی نشود، سال بعد باید هزینه‌های سه برابری برای مرمت آن پرداخت کنیم.

هادی زارعی در گفتگو با مهر عنوان کرد: امسال اگر برای آسفالت معابر شهر بجنورد اقدامی مؤثر و مناسبی نشود، سال بعد باید هزینه‌های سه برابری برای مرمت آن پرداخت کنیم.

شهردار بجنورد با اشاره به این‌که اکثر معابر سطح شهر وضعیت آسفالت نامناسبی دارند افزود: امسال، بخش زیادی از پروژه‌های عمرانی شهری، به آسفالت اختصاص می‌یابد.

وی در ادامه افزود: طبق برنامه‌ریزی انجام شده در نیمه نخست امسال در محدوده منطقه یک، دو و محلات کمتر برخوردار آسفالت و ترمیم معابر انجام می‌شود.

زارعی با اشاره به این‌که ۸۰ درصد از معابر شهر بجنورد زیرسازی نامناسبی دارد افزود: علت بروز مشکل در آسفالت معابر نبود زیرسازی مناسب در معابر شهری است.

شهردار بجنورد خاطرنشان کرد: اگر برای آسفالت معابر شهر، امسال اقدام مناسب و مؤثر انجام نشود، با ایجاد کوچک‌ترین شکاف در اثر بارندگی‌ها و نفوذ آب به لایه‌های زیرین تخریب آسفالت، گسترده‌تر می‌شود و یک سال بعد، باید هزینه سه برابری برای مرمت آن انجام شود.

زارعی تصریح کرد: نامناسب بودن وضعیت آسفالت، شهروندان را گلایه‌مند کرده است و ما نیز بر این امر واقف هستیم.

کد خبر 4909729

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha