۸ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۸:۵۰

معاون دادستان قزوین از پاسگاه انتظامی کورانه بازدید کرد

معاون دادستان قزوین از پاسگاه انتظامی کورانه بازدید کرد

قزوین- معاون دادستان عمومی و انقلاب قزوین از پاسگاه انتظامی کورانه بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، در اجرای برنامه بازدیدهای سرزده و دوره ای، معاون دادستان عمومی و انقلاب قزوین صبح دوشنبه به همراه دادیار دادسرای مرکز استان به صورت سرزده از پاسگاه انتظامی کورانه بازدید کردند.

مهدی ولی زاده در حاشیه بازدید از این پاسگاه گفت: افزایش نظارت ها و بازدیدهای سرزده به منظور مچ گیری نیست، بلکه هدف از این بازدیدها بررسی راهکارهای علمی و عملی به منظور ارتقاء کمی و کیفی ارائه خدمات به مردم است.

وی افزود: بازدید از از مراجع تحت نظارت دادستانی در راستای احیاء حقوق عامه، حفظ حقوق شهروندی، نظارت بر ضابطین و… در دستور کار دادسرای قزوین قرار دارد و این بازدید ها به صورت سرزده و دوره‌ای انجام می شود.

معاون دادستان عمومی و انقلاب قزوین در پایان تاکید کرد: همه وظیفه داریم در راستای ارتقاء امنیت و آسایش شهروندان تلاش کنیم و با تسریع در انجام دستورات قضایی و تعیین تکلیف پرونده های موجود در کلانتری ها، موجبات رضایتمندی مراجعین، کاهش حجم پرونده ها و پیشگیری از وقوع جرم را فراهم نماییم و قطعاً عملکرد سریع و به موقع نیروی انتظامی در کاهش جرائم موثر است.

مهدی ولی زاده، معاون دادستان مرکز استان و شکریان، دادیار دادسرای قزوین در این بازدید ضمن بررسی پرونده‌های موجود و با قدردانی از زحمات پرسنل پاسگاه انتظامی کورانه، نکاتی را در خصوص نحوه بررسی پرونده ها و انجام تحقیقات و قوانین و مقررات مربوطه در خدمت رسانی مطلوب، به پرسنل این پاسگاه ارائه دادند.

کد خبر 4910603

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha