۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۳:۳۰

ضرورت نگهداری و نمایش آثار هنری گنجینه بنیاد شهید

ضرورت نگهداری و نمایش آثار هنری گنجینه بنیاد شهید

در جلسه ستاد مرکزی شاهد و ایثارگر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بر نگهداری آثار ارزشمند هنری در گنجینه بنیاد شهید و امور ایثارگران و اهمیت نمایش آنها تاکید شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی معاونت هنری، سید مجتبی حسینی، معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در جلسه ستاد مرکزی شاهد و ایثارگر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: بنیاد شهید و امور ایثاگران گنجینه ارزشمندی از آثار هنری دارد که با اعتقاد و باور خلق شده اند و بیانگر بخشی از تاریخ و فرهنگ کشور هستند، نگهداری و مراقبت استاندارد از این آثار ضرورت دارد و نمایش این آثار نیز در معرفی و شناسایی آنها مؤثر است.

وی بیان کرد: ایثار و شهادت از حوزه‌های محتوایی است که با هماهنگی و همگرایی نهادها می‌توان زمینه تولید و ارائه آثاری با این مضامین را فراهم کرد. هنرمندان و جوانانی در حوزه‌های مختلف به مضامین ایثار و شهادت فارغ از شعار و نگاه مستقیم و سطحی می‌پردازند و رویدادها و جشنواره‌های نیز در حوزه هنر با محتوای ایثار و شهادت برگزار می‌شود.

محمدرضا سوقندی، مشاور امور ایثارگران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر ستاد مرکزی شاهد و ایثارگر در این جلسه گزارشی از فعالیت‌های این ستاد ارائه کرد و اعضای ستاد نظرات خود را بیان کردند.

کد خبر 4916748

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha