۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۲۲:۰۷

مدیر کل محیط زیست اردبیل:

تالاب نئور یکی از مناطق زیبای گردشگری استان اردبیل است

تالاب نئور یکی از مناطق زیبای گردشگری استان اردبیل است

اردبیل- مدیر کل حفاظت محیط زیست استان اردبیل گفت: تالاب نئور یکی از مناطق زیبای گردشگری استان اردبیل است.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید شهند پیش از ظهر شنبه در بازدید از منطقه حفاظت شده تالاب نئور و دیدار با محیط‌بانان منطقه با اشاره به اینکه تالاب نئور یکی از مناطق زیبای گردشگری استان اردبیل است بیان کرد: چشم‌انداز بی نظیر این تالاب و آب و هوای معتدل آن باعث شده گردشگران زیادی به این منطقه بیایند و متأسفانه ورود این حجم از گردشگر گاهی باعث بروز مشکلاتی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه یکی از بخش‌های مهم گردشگری، اکو توریسم یا گردشگری مبتنی بر طبیعت است افزود: گردشگری در منطقه نئور موضوع مهمی است که باید مورد توجه متولیان امر گردشگری استان قرار بگیرد و به سمت و سویی پیش برویم که تمامی سفرها به شکلی مسئولانه انجام پذیرد.

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان اردبیل اظهار داشت: جهت جلوگیری از صید و شکار غیرمجاز و تخریب محیط زیست، مأموران یگان حفاظت محیط زیست استان به صورت شبانه روزی در پاسگاه محیط بانی تالاب نئور حضور دارند.

شهند از گردشگران و طبیعت دوستان خواست هنگام حضور در این مناطق اصول گردشگری مسئولانه و نکات زیست محیطی از جمله بازگرداندن زباله را رعایت کنند و در صورت مشاهده هر گونه تخلف موارد با شماره ۱۵۴۰ سامانه ارتباطات مردمی اطلاع دهند.

کد خبر 4926741

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha