۱۸ خرداد ۱۴۰۱، ۲۰:۰۰

فرماندار اردبیل:

برنامه عملی با زمان بندی مشخص برای احیای تالاب نئور تدوین شود

برنامه عملی با زمان بندی مشخص برای احیای تالاب نئور تدوین شود

اردبیل- فرماندار اردبیل گفت: برنامه عملی با زمان بندی مشخص برای احیای تالاب نئور تدوین شود و به صورت هدفمند این برنامه ها اجرایی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد اعتماد اعجازی عصر چهارشنبه در کارگاه آموزشی و توانمند سازی جوامع بومی و بهره برداران محلی حوضه آبریز تالاب نئور در هیر با تاکید بر احیای تالاب نئور اظهار کرد: باید برنامه عملی با زمان بندی مشخص برای احیای تالاب نئور تدوین شود و به صورت هدفمند این برنامه‌ها اجرایی شود.

وی احیای تالاب نئور را مطالبه و دغدغه اساسی عنوان کرد و گفت: فرمانداری اردبیل با همکاری دستگاه‌های مربوطه در این زمینه از تمام ظرفیت‌ها استفاده می‌کند و از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

فرماندار اردبیل با اشاره به اینکه اطراف تالاب نئور قدمتی هزاران ساله دارد، ادامه داد: حفاظت محدوده تالاب نئور در نظام بهره برداری اولویت اصلی است.

اعتماد اعجازی تصریح کرد: باید اقدام عملی و جدی برای احیای تالاب نئور انجام شود تا خروجی و نتیجه آن برای همگان عیان باشد.

وی حفاظت از محیط زیست را بسیار حائز اهمیت عنوان کرد و گفت: در کنار استفاده از زیبایی طبیعت، چراگاه و مراتع، منابع آب پایدار جهت کشاورزی باید این زیبایی‌ها به طور کامل حفظ شود تا آیندگان از روش‌های بهره برداری ما به نیکی یاد کنند.

کد خبر 5509818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha