۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۳:۴۳

نوبخت:

تغییر قیمت بلیت متروی تهران و حومه از ابتدای خردادماه ۱۳۹۹

تغییر قیمت بلیت متروی تهران و حومه از ابتدای خردادماه ۱۳۹۹

نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از تغییر قیمت بلیت متروی تهران و حومه از ابتدای خرداد ماه ۱۳۹۹خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، فرنوش نوبخت با اشاره به اینکه طبق مصوبه اعمال افزایش نرخ کرایه حمل و نقل عمومی شهر تهران که به تأیید شورای اسلامی شهر تهران و فرمانداری تهران رسید همانند سنوات گذشته باید از ابتدای اردیبهشت ماه سال جاری این تغییرات برابر مصوبه ابلاغ شده اعمال می‌شد افزود: به دلیل شیوع ویروس کرونا این افزایش قیمت بر خلاف سال‌های قبل با کمی تأخیر از روز پنجشنبه یکم خرداد ماه سال ۱۳۹۹ اعمال می‌شود.

نوبخت. در ارتباط با افزایش قیمت بلیت مترو اظهار کرد: بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر تهران قیمت بلیت مترو برای بلیت تک سفره ۱۵۰۰ تومان، تک سفره حومه ۱۷۰۰ تومان، تک سفره هشتگرد ۵,۰۰۰ تومان و تک سفره فرودگاه امام خمینی (ره) همانند سال گذشته بدون افزایش ۹,۰۰۰ تومان تعیین شده است.

مدیر عامل شرکت بهره بر داری متروی تهران و حومه گفت: افرادی که از خطوط حومه‌ای استفاده می‌کنند باید در ایستگاه مبدا بلیت تک سفره حومه، هشتگرد و فرودگاه را تهیه کنند.

وی با اشاره به اینکه مسافران خط حومه‌ای باید برای استفاده از مترو بلیت مخصوص تهیه کنند گفت: ناحیه بندی خط حومه‌ای تهران (صادقیه) -کرج -گلشهر نیز همانند خطوط درون شهری انجام شده و شهروندانی که مسافت‌های کوتاه‌تری استفاده می‌کنند می‌توانند با استفاده از بلیت‌های مبلغ دار از تخفیف بیشتری استفاده کرده و هزینه کمتری را پرداخت کنند.

مدیر عامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه افزود: امسال هم همانند سال گذشته کارت بلیت اقشار خاص با تخفیف‌های مصوب شده ارائه می‌گردد و سقف مبلغ قابل شارژ در این کارت بلیت‌ها با دو برابر افزایش از ۱۵۰ هزارتومان به ۳۰۰ هزار تومان رسیده است.

کد خبر 4930498

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha