۱۱ خرداد ۱۳۹۹، ۱۸:۵۷

فرمانده انتظامی استان همدان عنوان کرد:

کشف یک میلیارد ریال البسه قاچاق در همدان

کشف یک میلیارد ریال البسه قاچاق در همدان

همدان - فرمانده انتظامی استان همدان از کشف ۲ هزار و ۳۷۰ ثوب البسه قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال در این استان خبر داد.

سردار بخشعلی کامرانی صالح در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: کارآگاهان مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان همدان با تشدید اقدامات کنترلی در محورهای اصلی و فرعی شب گذشته حین گشت زنی در محور ملایر –همدان، به یک دستگاه خودروی پژو پارس در حال حرکت مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: طی بررسی‌های اولیه مشخص شد این خودرو حامل مقادیری البسه قاچاق است که برای بررسی بیشتر و انجام اقدامات قانونی به همراه راننده به اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز منتقل شد.

سردار کامرانی صالح با اشاره به اینکه پس از تخلیه و شمارش از این خودرو ۲ هزار و ۳۷۰ ثوب انواع پوشاک خارجی قاچاق کشف شد، افزود: ارزش کالای کشف شده برابر اعلام کارشناسان، یک میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی استان همدان با بیان اینکه در این خصوص پرونده مقدماتی تشکیل و در تعزیرات حکومتی در حال رسیدگی است، از کشف یک میلیون و ۶۲۰ هزار نخ سیگار قاچاق در همدان خبر داد.

وی گفت: در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا و در پی دریافت خبری مبنی بر دپو مقادیر زیادی سیگار قاچاق، پیگیری موضوع در دستور کار مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان همدان قرار گرفت.

سردار کامرانی صالح افزود: مأموران پس از اقدامات اطلاعاتی و گشت زنی‌های نامحسوس محل دپو کالای قاچاق را در یکی از مناطق شهر همدان شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در بازرسی از آن یک میلیون و ۶۲۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق کشف کردند.

وی با اشاره به اینکه ارزش سیگار مکشوفه بنا به نظر کارشناسان، بیش از ۵ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: شهروندان در صورت اطلاع از فعالیت‌های اقتصادی غیرقانونی مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا نسبت به دستگیری متهمان در کمترین زمان ممکن اقدام شود.

کد خبر 4938653

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha