۱۹ خرداد ۱۳۹۹، ۸:۳۴

بخشدار محمدیه:

آبرسانی به سه روستای محمدیه آغاز شد

آبرسانی به سه روستای محمدیه آغاز شد

قزوین- بخشدار محمدیه گفت: عملیات آبرسانی به روستاهای هیله رود، آقاگیر و اکبرآباد از توابع بخش محمدیه آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، صادق قندی بخشدار محمدیه، به همراه عین الله رمضانی معاون بهره برداری و توسعه آب و فاضلاب استان قزوین، ششپری مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان البرز، دهیاران و اعضای شورای های اسلامی روز دوشنبه از پروژه آبرسانی در روستاهای هیله رود، آقاگیر و اکبرآباد بازدید کردند.

صادق قندی بخشدار محمدیه در این بازدید گفت: یکی از اولویت‌های اصلی ما در روستاهای بخش محمدیه حل مشکلات آب روستایی است.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه فصل گرما و تابستان را در پیش رو داریم با پیگیری‌های انجام شده توسط این بخشداری، مشکل آب شرب سه روستای حیله رود، اکبرآباد و آقاگیر در حال انجام است.

بخشدار تصریح کرد: برای حل مشکلات آب شرب روستاهای محمدیه تصمیماتی گرفته شده که مهمترین آن بهسازی چشمه‌ها، ایجاد مخازن آب و اصلاح و بازسازی خطوط انتقال آب از چشمه‌ها به روستاها از آن جمله است.

قندی بیان کرد: با اضافه شدن سه روستای بخش محمدیه به جمع روستاهای تحت پوشش خدمات آب و فاضلاب استان، مشکل تأمین آب در تابستان حل خواهد شد.

وی یادآور شد: با اضافه شدن سه روستای بخش محمدیه به شبکه آبرسانی در حال حاضر ۹ روستای این بخش تحت پوشش شبکه آب و فاضلاب قرار می‌گیرند.

بخشدار محمدیه تصریح کرد: از دیگر مشکلاتی که مورد بررسی قرار گرفت طرح هادی و بهسازی معابر است که با مشارکت مردمی و همکاری بین بخشی ادارات با شورا و دهیاری می‌توان این مشکلات را حل کرد.

عین الله رمضانی معاون بهره برداری و توسعه آب و فاضلاب استان قزوین هم در این بازدید گفت: بهسازی چشمه‌ها و خطوط انتقال آب به روستاهای آقاگیر، حیله رود و اکبرآباد از بخش محمدیه از کارهای انجام شده است.

وی بیان کرد: برای حل مشکل آب شرب اهالی روستاها با همکاری بخشداری و مشارکت دهیاری‌ها بیش از یک میلیارد و هفتصد میلیون تومان اعتبار پیش بینی شده است.

رمضانی تصریح کرد: عملیات پروژه خطوط لوله گذاری و بهسازی چشمه‌ها آب به طول ۵ کیلومتر، ساخت مخزن و ایستگاه پمپاژ آغاز شده و بزودی این سه روستا به شبکه پوشش آبرسانی متصل خواهند شد.

رمضانی همچنین از مشارکت بخشداری محمدیه و دهیاری‌های روستاهای آقاگیر، حیله رود، آکبر آباد در اجرای شبکه گذاری و همچنین نصب کنتور اشتراک امور آب و فاضلاب روستایی خبر داد و گفت: با همکاری بخشداری و اهالی بزودی کنتور آب این روستاها نصب خواهد شد.
 

کد خبر 4943984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • اهالی روستاهای مذکور IR ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
      0 0
      باسلام ازتاریخ درج خبر تاکنون که پایان سال میباشد خبری از این اقدام دیده نشده یا ما اهالی روستاهای مذکور خبرنداریم خدایا فرجی حاصل کن وبه مسعولین ما صداقت بیاموز امین یا ربالعالمین