۱۹ خرداد ۱۳۹۹، ۱۴:۵۸

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سمنان:

جشنواره ملی هنرهای جدید در سمنان برگزار می‌شود

جشنواره ملی هنرهای جدید در سمنان برگزار می‌شود

سمنان- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سمنان با بیان اینکه جشنواره ملی هنرهای جدید در سمنان برگزار می‌شود، گفت: محوریت این جشنواره معارف رضوی است که با عنوان «آهوان» در استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، فرشید فلاح لاله‌زاری ظهر دوشنبه در نشست ستاد سیاستگذاری و اتاق فکر جشنواره آهوان که به میزبانی اداره کل ارشاد اسلامی استان سمنان برگزار شد، ضمن بیان اینکه این استان میزبان جشنواره ملی هنرهای جدید است، بیان کرد: طرح برگزاری این جشنواره به بنیاد بین‌المللی امام رضا (ع) ارائه شد و مورد تأیید این بنیاد قرار گرفت و لذا برگزاری آن با نام آهوان برعهده استان سمنان گذاشته‌شده است.

وی با بیان اینکه این جشنواره با محوریت معارف رضوی طراحی و به بنیاد بین‌المللی امام رضا (ع) ارسال شده است، افزود: اینکه جشنواره‌های فرهنگی هنری رضوی باید دارای تنوع، نوآور و خلاقانه باشد همچنین در برگزاری آن به دنبال تولید محتوا متناسب با فضای مجازی هستیم.

مدیرکل ارشاد اسلامی استان سمنان با بیان اینکه این جشنواره در سه بعد شامل آثار محیطی، پرفورمنس و هنرهای تجسمی و هنرهای دیجیتال برگزار می‌شود، بیان کرد: این جشنواره به دنبال تولید محتوا در ابعاد دینی و معارفی با تاکید بر معارف رضوی است.

فلاح لاله زاری بیان کرد: شیوه نامه این جشنواره و همچنین نحوه برگزاری آن متعاقباً اعلام خواهد شد تا هنرمندان بتوانند در این جشنواره شرکت داشته باشند.

کد خبر 4944512

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha