۱۹ خرداد ۱۳۹۹، ۱۶:۳۹

مدیرکل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد:

۱۲۰ نقطه حادثه خیز در جاده های کهگیلویه و بویراحمد اصلاح شد

۱۲۰ نقطه حادثه خیز در جاده های کهگیلویه و بویراحمد اصلاح شد

یاسوج- مدیرکل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سال گذشته ۱۲۰ نقطه حادثه خیز در جاده های استان اصلاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد نصیری راد بعدازظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: از این تعداد ۱۱۰ نقطه حادثه خیز کم هزینه و ۱۰ نقطه پر هزینه و دیر بازده بوده است.

وی کیلومتر ۶۵ جاده یاسوج به سمیرم، گردنه مله شوره، کیلومتر ۳۴ یاسوج به بابامیدان و ورودی تونل گل زردی را از جمله نقاط اصلاح شده در سال گذشته عنوان کرد و گفت: در مجموع از سال ۹۷ تاکنون ۲۳۵ نقطه حادثه‌خیز کم‌هزینه زودبازده، در نقاط مختلف استان رفع و اصلاح شد.

نصیری راد افزود: همچنین در دو سال گذشته ۱۶ نقطه حادثه خیز پرهزینه در استان اصلاح و رفع شده است.

وی با بیان اینکه در سال ۹۷، شش نقطه حادثه خیز پرهزینه و ۹۰ نقطه حادثه خیز کم هزینه و زود بازده در جاده‌های استان اصلاح شد، گفت: هزینه اختصاص یافته برای اصلاح این نقاط ۱۵۰ میلیارد ریال است و در سال گذشته نیز بهسازی و اصلاح نقاط حادثه خیز با هزینه ۲۵۰ میلیارد ریال انجام شد.

نصیری راد ایمن سازی نقاط پرتگاهی و نصب گاردریل در ۱۲ کیلومتر، نصب دو هزار و ۶۰۰ علائم، ارتقای روشنایی راه و تونل به طول ۷۰ کیلومتر و اجرای روشنایی در سطح استان به طول ۹ کیلومتر را از اصلاحات انجام شده در جاده‌های استان عنوان کرد.

کد خبر 4944649

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha