۲۰ خرداد ۱۳۹۹، ۱۴:۴۲

مدیر آب و فاضلاب پیشوا خبر داد؛

تعویض و نوسازی شبکه آب رسانی روستاهای پیشوا

تعویض و نوسازی شبکه آب رسانی روستاهای پیشوا

پیشوا- مدیر آب و فاضلاب پیشوا از تعویض و نوسازی شبکه آب رسانی روستاهای این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا رمضان زاده بعد از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران از تعویض و نوسازی شبکه آب رسانی روستاهای پیشوا خبر داد و اظهار داشت: به منظور از مدار خارج نمودن خطوط فرسوده و قدیمی آب رسانی و جلوگیری از تلفات آب در شبکه توزیع، عملیات اصلاح شبکه با اجرای ۱۵۰۰ متر لوله گذاری در سه روستای مذکور انجام شده است.

وی افزود: عملیات اصلاح شبکه آب رسانی در روستاهای زواره بید، جلیل آباد و گل عباس با موفقیت اجرا و اهداف مورد نظر محقق شده است.

رمضان زاده گفت: در روستای زواره بید عملیات اصلاح شبکه با اجرای ۵۰۰ متر لوله گذاری با استفاده از لوله پلی اتیلن ۱۱۰ میلی متر انجام شد در روستای جلیل آباد شبکه آب رسانی خیابان شهید تقی پور با ۵۰۰ متر لوله سایز ۱۶۰ میلی متری، خطوط فرسوده از مدار بهره برداری خارج و همچنین ۷۰ فقره از انشعاب روستاییان نوسازی و استاندارد سازی شدند.

مدیر آب و فاضلاب شهرستان پیشوا با بیان این مطلب که اجرای عملیات اصلاح شبکه نقش مهمی در مدیریت مصرف و جلوگیری از تلفات آب دارد، خاطرنشان کرد: به منظور نوسازی و کاهش آمار حوادث و شکستگی در روستای گل عباس و رودبارک ۵۰۰ متر از لوله‌های فرسوده شبکه توزیع از مدار بهره برداری خارج و لوله‌های جدید با جنس و قطر مناسب وارد مدار آب رسانی این روستا شدند.

رمضان عنوان داشت: همزمان با اجرای عملیات اصلاح شبکه در روستای گل عباس ۶۰ فقره از انشعابات مشترکین این محل تعویض و نوسازی شدند که با اجرای این عملیات ضمن ارتقای خدمات، شاهد جلب رضایت مشترکین روستاهای مذکور از وضعیت آب رسانی هستیم.

کد خبر 4945447

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha