۲۱ خرداد ۱۳۹۹، ۱۴:۱۳

«بازار» صنعت فرآورده های لبنی در ایران را بررسی می‌کند

«بازار» صنعت فرآورده های لبنی در ایران را بررسی می‌کند

برنامه «بازار» که از شبکه اسپانیایی زبان هیسپان تی وی پخش می شود این هفته به صنعت فرآورده های لبنی و ابعاد اقتصادی آن در ایران و جهان اختصاص دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی هیسپان تی وی، در برنامه این هفته «بازار» به این پرداخته می شود که ایران دومین صادرکننده شیر و لبنیات در منطقه است و ترکیه مقام اول را دارد.

لبنیات ایران را می توان در کشورهای متعددی در سطح جهان یافت. صنایع لبنی ایران در حقیقت دارای قدمت بیشتری است و از تولید سنتی لبنیات تا به حال مسیر طولانی ای را پیموده است ولی، روش های سنتی تولید لبنیات هنوز در بسیاری از نقاط در سراسر کشور ادامه دارند. این صنعت ضمن حفظ انسجام تولید لبنیات روش های جدید را اضافه کرده و سنت های قدیمی را با فناوری های جدید درآمیخته است.

این هفته «بازار» به بررسی فرآورده های لبنی ایران و جایگاه آن در بازار داخلی اختصاص دارد. علاوه بر این ، فعالیت های این صنعت را در بازار بین المللی بررسی خواهد کرد.

کریستینا لیوا اجرای برنامه «بازار» را بر عهده دارد که پنجشنبه ساعت ۵:۳۰ بامداد، شنبه ۰۳:۳۰ و ۱۰ صبح و یکشنبه ۸ صبح به وقت تهران به زبان اسپانیایی روی آنتن هیسپان تی وی می رود.

کد خبر 4946344

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha