۲۵ خرداد ۱۳۹۹، ۱۰:۱۵

استاندار سیستان و بلوچستان خبر داد:

تزریق ۳۰۰میلیارد تومان ماهانه به پروژه گازرسانی سیستان وبلوچستان

تزریق ۳۰۰میلیارد تومان ماهانه به پروژه گازرسانی سیستان وبلوچستان

زاهدان- استاندار سیستان و بلوچستان گفت: ماهانه ۳۰۰ میلیارد تومان به پروژه گازرسانی این استان اعتبار نقدی تزریق می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، احمدعلی موهبتی در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه سیستان و بلوچستان اظهار داشت: فرودگاه سراوان با داشتن باندی کاملاً استاندارد تا هفته دولت به بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

وی در مورد آب آشامیدنی چابهار بیان کرد: هم‌اینک ۴۸.۵ درصد برخورداری آب در این شهرستان وجود دارد و تا پایان سال به میانگین کشوری در این منطقه خواهیم رسید.

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه در حوزه جهاد کشاورزی و مسکن، دولت اعتبارات خوبی برای این استان در نظر گرفته است تصریح کرد: سه هزار میلیارد تومان اعتبار تنها بنیاد مسکن در حوزه ساخت مسکن در این منطقه هزینه می‌کند.

وی بیان کرد: براثر آمار رسمی ۳.۵ درصد نرخ بیکاری سیستان و بلوچستان کاهش پیدا کرده که با توجه به بارندگی‌های اخیر و رونق کشاورزی و دامداری این میزان بیشتر نیز خواهد بود.

موهبتی اظهار داشت: بستر سرمایه‌گذاری در سیستان و بلوچستان فراهم شده و کارهای خوبی در این استان در حال انجام است. سال ۹۸ به نسبت سال ۹۷، ۳۴ درصد رشد صادرات از سیستان و بلوچستان به سایر کشورها را داشته‌ایم.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: انتظار می‌رود رسانه‌ها و مدیران این استان در جهت تشریح کارهای انجام شده در این منطقه و القای حس امید در میان جامعه تلاش کنند.

وی در خصوص تغییر ساعت کاری ادارات سیستان و بلوچستان گفت: وضعیت انرژی در این استان مطلوب نیست و نیاز است همگان به ویژه مراکز اداری بیش‌ازپیش به این مورد توجه کرده و صرفه جویی کنند.

کد خبر 4948935

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha