۲۵ خرداد ۱۳۹۹، ۱۱:۳۲

با استفاده از فضای مجازی؛

برگزاری مراسم شهادت امام صادق(ع) به شکل محدود در مدرسه خان شیراز

برگزاری مراسم شهادت امام صادق(ع) به شکل محدود در مدرسه خان شیراز

یاسوج-مراسم شهادت امام جعفر صادق(ع) و یادبود آیت الله العظمی ملک حسینی(ره) به خاطر شیوع ویروس کرونا با تعداد معدود در مدرسه علمیه خان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی رئیس مدرسه علمیه خان شیراز در این خصوص اطلاعیه‌ای منتشر کرده که بخش‌هایی از آن به شرح ذیل است: هر ساله محبین اهل البیت و خاندان عصمت و طهارت در روز شهادت امام همام جعفر محمد الصادق (ع) جلوه‌ای باشکوه از اخلاص و ارادت خویش را با حضور در مراسم شهادت در مدرسه علمیه خان به نمایش می‌گذاشتند.

امسال چون سنوات گذشته این مجلس به لطف خداوند متعال برگزار خواهد شد اما مع الاسف به جهت بلیه جهانی کرونا امکان حضور عموم علاقمندان به اهل البیت وجود ندارد و این مراسم با رعایت اصول و قاعده‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی با حضور تعداد محدودی از ارادتمندان به ساحت قدس صادق آل محمد (ص) برگزار می‌گردد.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: این مراسم انشاالله با بهره گیری از فضای مجازی به صورت زنده تقدیم محضر همه عزیزان خواهد شد که به اطلاع علاقمندان خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، این آئین بیش از نیم قرن است که با حضور عاشقان اهل البیت و مکتب تشیع در مدرسه علمیه خان شیراز برگزار می‌شود.

عموم دوستداران خاندان عصمت و طهارت به حضور در این برنامه در روز چهارشنبه ۲۸ خرداد ماه از ساعت ۱۰ الی ۱۱ صبح از طرق بسترهای فضای مجازی زیر دعوت شده اند:

در آپارات:

aparat.com/malekhoseini

و بر بستر اینستاگرام

malekhosseini.ir@

کد خبر 4948958

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha