۲۶ خرداد ۱۳۹۹، ۱۶:۳۸

تیموری خطاب به اداره‌های کل میراث فرهنگی استان‌ها؛

برای تأیید تقاضای تسهیلات گردشگری شتاب کنید

برای تأیید تقاضای تسهیلات گردشگری شتاب کنید

معاون گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: ادارات کل استانی در تایید تقاضای تسهیلات واحدهای گردشگری آسیب‌دیده از شیوع ویروس کرونا، شتاب کنند.

‌ به گزارش خبرگزاری مهر، ولی تیموری معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی گفت: پیرو تلاش‌های انجام‌شده ستاد ملی کرونا مبنی بر حمایت از صنعت گردشگری در مقابل آسیب‌های وارده از شیوع ویروس کرونا، هم‌اکنون پرونده مربوط به تقاضای تسهیلات بانکی ۱۲ درصدی واحدهای گردشگری در کارتابل ادارات کل استانی قرار دارد و نیاز است تا با شتاب در تأیید، ارسال به بانک‌های عامل محقق شود.

او بر اطلاع‌رسانی گسترده ادارات کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان‌ها تاکید کرد و افزود: بر این اساس تلاش شود تا واحدهای گردشگری که تاکنون به منظور ثبت تقاضای وام حمایتی مورد نظر از ثبت‌نام در درگاه اینترنتی "کارا" در وزارت کار جا مانده‌اند، به فوریت اقدام کنند.

بنا به گفته معاون گردشگری، تسهیلات قابل عرضه به تأسیسات گردشگری آسیب‌دیده از کرونا در سه دسته «مراکز اقامتی، پذیرایی، تفریحی و سایر فعالان به تشخیص وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی»، «دفاتر خدمات مسافرت هوایی و گردشگری» و «صنایع‌دستی» اختصاص پیدا می‌کند و تاکنون به حدود ۷۲۰۰ واحد گردشگری پیامک ارسال شده و ثبت‌نام اولیه انجام شده است.

کد خبر 4950430

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha