۲۸ خرداد ۱۳۹۹، ۱۳:۲۹

معاون صنعت، معدن و تجارت خوزستان:

نان در خوزستان گران شد

نان در خوزستان گران شد

اهواز- معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: با توجه به مکاتبات با وزارت صنعت، معدن و تجارت کشور و استعلام از آنها دستور دادند تا گران شدن نان در خوزستان اجرایی شود.

رحمان ناصریان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: از سال گذشته مصوبه گران شدن قیمت نان قرار بود اجرایی شود که دستور استاندار اجازه این کار را به ما نداد ولی امسال هم دوباره مصوبه ابلاغ شد.

وی افزود: این بار با توجه به مکاتبات با وزارت صنعت، معدن و تجارت کشور و همچنین استعلام از آنها دستور دادند تا این موضوع به طور حتم در استان خوزستان نیز اجرایی شود.

معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان تصریح کرد: موضوع اجرایی شدن مصوبه در جلسه ستاد تنظیم بازار روز دوشنبه این هفته مطرح و مقرر شد تا از ۲۸ خردادماه امسال در استان خوزستان اجرا می‌شود.

ناصریان بیان کرد: از طریق بازرسان سازمان صمت خوزستان و همچنین اصناف نظارت لازم را بر کار نانوایی‌ها داریم تا در صورت نیاز برخورد لازم صورت بگیرد.

وی عنوان کرد: با در نظر گرفتن وزن هر چانه خمیر قیمت نان در استان خوزستان خیلی ارزان‌تر از برخی استان‌های دیگر محاسبه می‌شود.

معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان در پایان گفت: به عنوان نمونه استان‌های دیگر چانه خمیر ۱۳۰ تا ۱۴۰ گرمی را با قیمت ۳۰۰ تومان عرضه می‌کنند ولی در استان خوزستان چانه‌های ۱۸۰ گرمی با نرخ ۳۵۰ تومان قیمت‌گذاری شده است؛ یعنی اگر آنها با نرخ خود چانه ۱۸۰ گرمی را عرضه کنند، قیمتش حدود ۵۰۰ تومان برآورد می‌شود.

کد خبر 4951720

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۸
      0 0
      گندم خوزستان کم بود؟