۳۱ خرداد ۱۳۹۹، ۹:۰۹

معاون تبلیغات اسلامی گلستان:

سازمان تبلیغات یکی از مولفه های مردمی قدرت نرم انقلاب است

سازمان تبلیغات یکی از مولفه های مردمی قدرت نرم انقلاب است

گرگان- معاون فرهنگی و تبلیغ اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: سازمان تبلیغات اسلامی از مهم ترین مولفه های مردمی قدرت نرم انقلاب اسلامی است.

حجت‌الاسلام رضا دیلمی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی، اظهارکرد: سازمان تبلیغات نهاد مقدسی است که به فرموده رهبر معظم انقلاب یکی از حسنات و رویش های مهم انقلاب اسلامی است.

وی اضافه کرد: این نهاد، دارای یکی از شاخص ترین و منسجم ترین شبکه های تبلیغی در توسعه فرهنگ دینی و قرآنی در جامعه اسلامی است.

معاون فرهنگی و تبلیغ اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان، افزود: این نهاد مقدس در سال ۱۳۶۰ و به فرمان حضرت امام(ره) بنا شد و در ابتدا توسط بزرگانی چون: آیت الله احمد جنتی، حجت الاسلام محمود محمدی عراقی، و قبل از آن توسط شورایی متشکل از: شهید حقانی، شهید شیرازی، آیت الله جنتی، آیت الله مهدوی کنی، آیت الله امامی کاشانی، اداره می شد.

دیلمی ادامه داد: در دوره جدید مدیریت این نهاد، تحولات فاخر و برنامه محور در مسیر مردمی کردن تبلیغ و بسط فعالیت های جهادی و انقلابی در گام دوم انقلاب اسلامی و جنگ تمدنی در عرصه های مختلف آغاز شده است.

وی بیان کرد: حیات سازمان تبلیغات با امضای امامین انقلاب اسلامی بوده و مدافع دفاع از ارزش ها و حراست از خون شهدا و بسط ارزش ها است.

دیلمی در ادامه، سازمان تبلیغات اسلامی را نهادی انقلابی، جهادی و مردمی برشمرد و با اشاره به اهداف تشکیل این نهاد فرهنگی دینی، اظهارکرد: احیاء و اشاعه اندیشه تابناک اسلام ، تقویت روح عبودیت الهی، ترویج اخلاق اسلامی، فرهنگ ایثار و شهادت و تفکر انقلابی در میان مردم به‌ویژه نسل جوان، دفاع از اصول نظام مقدس اسلامی، شناخت توطئه های فرهنگی تبلیغی بیگانگان، تبیین انحطاط و بطلان تفکرات الحادی و انحرافی، گسترش کمی و کیفی تبلیغات دینی و توجه دادن مردم به احساس مسئولیت عمومی در قبال مبانی اسلامی و انقلابی از جمله وظایف بسیار سنگینی است که بر عهده این سازمان نهاده شده است.

دیلمی سپس به بیان ویژگی های اساسی و مهم خادمین سازمان پرداخت و گفت: تکلیف گرایی، برنامه محوری، مدیریت و روحیه جهادی، جبهه شناسی و دشمن شناسی، خدا محوری، وارستگی، تعهدپذیری، تخصص و ولایت مداری از جمله شاخصه هایی است که باید در سنگرنشینان عرصه فرهنگی دینی و انقلابی در این نهاد به وضوح دیده شود.

کد خبر 4952989

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha