۱ تیر ۱۳۹۹، ۸:۳۴

رئیس دانشگاه ایلام:

همایش ملی زیست جهان پساکرونا در دانشگاه ایلام برگزار می شود

همایش ملی زیست جهان پساکرونا در دانشگاه ایلام برگزار می شود

ایلام-رئیس دانشگاه ایلام با اشاره به اینکه همایش ملی زیست جهان پساکرونا در دانشگاه ایلام برگزار می شود، گفت: این همایش در پاییز ۹۹ به صورت مجازی برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد علی اکبری در کارگروه رسانه ای کرونا در بستر فضا مجازی در ایلام اظهار کرد: محورهای این همایش شامل بخش آب و خاک، محیط زیست، کشاورزی، سیاست داخلی و خارجی، اقتصاد، صنعت و گردشگری، بهداشت و سلامت، علم و فناوری و نوآوری، اجتماعی، فرهنگی و دینی است.

وی افزود: علاقه مندان می‌توانند آثار پیشنهادی خود را تا پایان شهریور ماه امسال به آدرس htt://wac۲۰۲۰.ilam.ac.ir ارسال کنند.

علی اکبری یادآور شد: شرکت در این همایش محدود به گروه خاصی نیست به همین دلیل فرصتی برای ارائه نظر صاحب نظران، اساتید، دانشجویان و اصحاب رسانه و گروه‌های دیگر است.

وی تاکید کرد: آثار نیز در سه قالب یادداشت‌های کوتاه و فنی ۵۰۰ کلمه‌ای، مقاله‌های کوتاه هزار و ۵۰۰ کلمه‌ای و مقاله‌های بلند هشت هزار کلمه‌ای در نظر گرفته شده‌اند.

علی اکبری تصریح کرد: هم اکنون دانشگاه ایلام دارای یکی از بهترین‌های زیرساخت‌های آموزشی مجازی است که در آن دانشجویان و اساتید در تعامل هستند و برای دانشجویانی که در کلاس‌ها حضور نداشته‌اند به صورت ضبط شده وجود دارد و این مزیت امکان نظارت دانشگاه را افزایش داده است.

رئیس دانشگاه ایلام در خصوص آمار کلاس‌های مجازی گفت: هزار و ۱۲۱ عنوان درس در سامانه دانشگاه ایلام ایجاد شده که باید به‌صورت مجازی برگزار شوند و نسبت دروس آنلاین نسبت به دروس نظری صد درصد، نسبت دروس آنلاین نسبت به کل دروس دانشگاه ۷۰ درصد و تعداد جلسات کلاس‌های آنلاین تشکیل شده هزار و ۵۰۰ کلاس است و دو هزار و ۵۰۰ مراجعه در روز وجود دارد.

کد خبر 4953981

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha