۳ تیر ۱۳۹۹، ۱۳:۵۳

استاندار اردبیل خبر داد؛

تخصیص ۴۵ میلیارد تومان جهت تکمیل پل قدس اردبیل

تخصیص ۴۵ میلیارد تومان جهت تکمیل پل قدس اردبیل

اردبیل- استاندار اردبیل گفت: در سفر معاون رئیس جمهور به استان اردبیل مقرر شد ۴۵ میلیارد تومان اعتبار به تکمیل عملیات اجرایی پل قدس کمک شود که این اعتبار به زودی به حساب شهرداری واریز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، اکبر بهنام‌جو ظهر سه شنبه اظهار کرد: با تحقق وعده رئیس سازمان برنامه و بودجه مبنی بر کمک به تسهیل عملیات اجرایی پل قدس امیدواریم در سال‌جاری شاهد تکمیل و راه اندازی این پروژه در اردبیل باشیم.

وی افزود: در سفر معاون رئیس جمهور به استان اردبیل مقرر شد ۴۵ میلیارد تومان اعتبار به تکمیل و تسهیل عملیات اجرایی پل قدس کمک شود که این اعتبار با تخصیص ۱۰۰ درصدی به زودی به حساب شهرداری واریز خواهد شد.

استاندار اردبیل تصریح کرد: این اعتبار غیر از ۳۶ میلیارد تومان منابع مالی مصوب در سفر رئیس جمهور به استان اردبیل است که با این اعتبار کمکی دولتی انتظار می‌رود شورا و شهرداری پل قدس را با یک برنامه ریزی دقیق و منسجم در سالجاری به اتمام برساند.

بهنام‌جو ادامه داد: ابلاغیه اختصاص اعتبار ۴۵ میلیارد تومان سفر نوبخت به اردبیل به سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل اعلام شده تا با عقد موافقتنامه با شهرداری ۱۰۰ درصد این منابع در روزهای آینده به حساب شهرداری تزریق و پروژه پل قدس سرعت بیشتری بگیرد.

کد خبر 4956475

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha