۳ تیر ۱۳۹۹، ۲۰:۱۸

فرماندار بناب:

دشمن با ایجاد جنگ روانی به دنبال دستیابی به اهداف شوم خود است

 دشمن با ایجاد جنگ روانی به دنبال دستیابی به اهداف شوم خود است

بناب- فرماندار بناب گفت: دشمن با ایجاد جنگ روانی به دنبال دستیابی به اهداف شوم خود است.

به گزارش خبرنگار مهر، امین رفیعی امروز در آئین معارفه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری بناب و بخشدار مرکزی بناب با بیان اینکه یکی از کارسازترین راه‌های مقابله با جنگ روانی دشمن خدمت به مردم است؛ اضافه کرد: مدیریت در چنین اوضاع و شرایطی کاملاً سخت و طاقت فرسا است، در شرایطی که فروش نفت به معنای واقعی کلمه به صفر رسیده است. لذا در شرایط امروز جامعه باید برای خدمت به مردم از خرد جمعی، دانش و تجربه بهره بگیریم و کشور با اوضاع و شرایط سختی مدیریت می‌شود.

وی تصریح کرد: دشمن با ایجاد جنگ روانی به دنبال دستیابی به اهداف شوم خود است و سیاه نمایی و ناامید کردن مردم در چنین شرایطی دامن زدن به جنگ روانی دشمن است که تنها راه غلبه بر آن اتحاد و وحدت مردم و مسئولان است.

فرماندار بناب گفت: ملت ایران ۴۰ سال در مقابل نظام سلطه از آرمان‌های انقلاب اسلامی، عزت و سرافرازی ایران دفاع کرده و امروز هم با انسجام و برادری از این شرایط حساس عبور خواهد کرد.

نماینده عالی دولت در شهرستان بناب در ادامه حمید بالغ را به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری بناب معرفی و ضمن تقدیر و تشکر از زحمات محمد پورناجی بخشدار سابق مرکزی بناب رضا لعلی نرج آباد را به عنوان بخشدار جدید مرکزی بناب معرفی و خواستار همکاری و هماهنگی لازم رؤسای ادارات با مسئولین جدید شد.

گفتنی است، شهرستان بناب با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت در ۱۱۰ کیلومتری جنوب مرکز استان آذربایجان شرقی واقع شده و در سال ۱۳۶۸ این شهر به فرمانداری ارتقا یافته است.

بر اساس چارت تشکیلاتی جدید، فرمانداری بناب به دو معاونت ارتقا یافته که حمید بالغ به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری بناب معرفی و انجام وظیفه خواهد کرد و امیدواریم بزودی شاهد معرفی معاونت امور برنامه ریزی فرماندار بناب نیز باشیم.

کد خبر 4956876

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha