۱۰ تیر ۱۳۹۹، ۲۱:۰۵

معاون استاندار کرمان:

مرغ منجمد با نرخ ۱۳ هزار و ۵۰۰ تومان در کرمان توزیع می‌شود

مرغ منجمد با نرخ ۱۳ هزار و ۵۰۰ تومان در کرمان توزیع می‌شود

کرمان - معاون استاندار کرمان گفت: برای تنظیم بازار مرغ در کرمان مصوب شد تا ۵۰۰ تن مرغ منجمد موجود در استان با نرخ مصوب ۱۳ هزار و ۵۰۰ تومان در تمام فروشگاه‌ها و شهرستان ها توزیع شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید مصطفی آیت اللهی موسوی امروز سه‌شنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار استان کرمان در خصوص قیمت شن و ماسه، نان، کالاهای اساسی و مرغ در استان بیان داشت: بر اساس نظر اعضای ستاد و پس از جمع‌بندی مقرر شد که نرخ شن و ماسه تا هفته آینده با قیمت مصوبه قبلی ستاد باشد و در صورتی که ستاد به توافق برای قیمت جدید این اقلام رسید، اعلام خواهد شد.

وی به نرخ مرغ اشاره کرد و افزود: در راستای تنظیم بازار مرغ در استان کرمان، مصوب شد تا ۵۰۰ تن مرغ منجمد موجود در استان با نرخ مصوب ۱۳ هزار و ۵۰۰ تومان در تمام فروشگاه‌ها و شهرستان‌ها توزیع شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان گفت: عاملان تحویل گیرنده و توزیع کننده مرغ در هر شهرستان از طرف فرمانداران به پشتیبانی امور دام معرفی خواهند شد.

موسوی تصریح کرد: با توجه به مصوبه سران سه قوه تنها مرجع کارشناسی تخصصی قیمت‌گذاری کالا و خدمات در کشور، سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکننده است بنابراین همه سازمان‌ها باید مکلف به نظر کارشناسی آنها باشند.

وی گفت: از دستگاه‌های متولی می‌خواهم طی یک هفته آینده لیست قیمت کالاهای اولویت یک و ارزاق عمومی را به عنوان مرجع قیمت گذاری ارائه دهند تا در خصوص قیمت آن‌ها در ستاد استانی تصمیم گیری شود.

وی یادآور شد: بعد از تصویب قیمت کالا در استان دستگاه‌های نظارتی به اتفاق اعضای ستاد، موظف به برخورد قاطع با متخلفان می‌باشند.

بر اساس این گزارش با رأی و نظر اعضای ستاد تنظیم بازار استان کرمان، قیمت نان هیچ افزایش قیمتی نخواهد داشت.

کد خبر 4962682

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha