۱۳ تیر ۱۳۹۹، ۱۳:۲۲

امام جمعه بوشهر:

همه ظرفیت‌ها برای مهار بیماری کرونا در استان بوشهر بکارگیری شود

همه ظرفیت‌ها برای مهار بیماری کرونا در استان بوشهر بکارگیری شود

بوشهر - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: انتظار می‌رود با تلاش مسئولان و همراهی مردم، همه ظرفیت‌ها برای مهار بیماری کرونا در استان بوشهر بکارگیری شود.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری پیش از ظهر جمعه در جمع خبرنگاران با تبریک میلاد امام علی بن موسی‌الرضا (ع) اظهار داشت: امام رضا (ع) امامی است که مظهر کمال ایمان و تجلی الطاف بی پایان الهی است.

وی اضافه کرد: امام رضا (ع) جهان اسلام را در شرایط سخت و پیچیده آن روز نجات داد و جهانی کرد و از مکتب اهل بیت پاسداری کرد و بارگاه نورانی اش، قلب آسمانی و تپنده ایران اسلامی است.

امام جمعه بوشهر بیان کرد: از خادمان بارگاه امام رضا (ع) که به استان بوشهر تشریف آورده‌اند و همه برگزار کنندگان جشن زیر سایه خورشید در استان تشکر و قدردانی می‌کنیم.

وی تاکید کرد: وضعیت قرمز و خطرناک استان در بیماری کرونا می‌طلبد که مسئولان در عرصه مدیریتِ مهار و کنترل آن دقت و مجاهدت بیشتری کنند و مردم عزیز نیز رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی را دقیقاً عملی کرده و به دیگران نیز توصیه کنند.

آیت‌الله صفایی بوشهری افزود: بی تردید در صورت عدم مدیریت و مراعات، شاهد شیوع گسترده بیماری و فوت مردم عزیز خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: صمیمانه از تلاش‌های شبانه روزی کادر بهداشت و درمان تشکر و قدردانی می‌کنم و از گروه‌های جهادی و مردمی تقاضا دارم با تهیه ماسک‌های مناسب به مردم یاری رسانند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: از تمامی کارفرمایان تقاضا می‌کنم که حقوق کارکنان و کارگران را به موقع پرداخت کنند که در این شرایط سخت اقتصادی و شیوع بیماری کرونا بتوانند زندگی و معیشت خود را با حداقل‌های مالی موجود مدیریت کنند.

وی تصریح کرد: اشتغال جوانان و حل مشکل اقتصادی و معیشت مردم و تسریع در احداث راه آهن و تأمین آب شرب استان و مهار بیماری کرونا از مهمترین مسائل روز استان است که امیدوارم مسئولان گرامی در راستای حل آن در تأمین اعتبارات لازم و مدیریت جهادی آن موفق باشند.

وی با تبریک ۱۴ تیر ماه روز قلم و بزرگداشت اصحاب نویسندگی به تلاشگران فرهنگ و ادب، یاد و خاطره شهدای این حوزه به ویژه شهید آوینی و امام شهدا را گرامی داشت.

کد خبر 4964651

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha