۲ مهر ۱۴۰۰، ۱۴:۱۲

امام جمعه بوشهر:

شرایط بهبود وضعیت معیشتی و اقتصادی مردم استان بوشهر فراهم شود

شرایط بهبود وضعیت معیشتی و اقتصادی مردم استان بوشهر فراهم شود

بوشهر- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: انتظار می‌رود با انتصاب استاندار جدید بوشهر، شرایط بهبود وضعیت معیشتی و اقتصادی مردم استان بوشهر فراهم شود.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر جمعه در جمع خبرنگاران با تبریک انتصاب استاندار بوشهر اظهار داشت: امیدوارم از طرف دولت، شرایط و وضعیت پیشرفت عمرانی، فرهنگی، معیشتی و اقتصادی مردم استان بوشهر فراهم آورده شود.

وی افزود: از همه مردم، گروه‌ها، شخصیت‌ها و مسئولان استان بوشهر تقاضا دارم که با وحدت، همدلی و اخلاق‌مداری، همکاری‌های لازم با آن استاندار جدید بوشهر داشته باشند و در یک محیط سالم و مناسب شرایط را برای پیشرفت استان ایجاد کنند.

امام جمعه بوشهر خاطرنشان کرد: از همه مسئولان تقاضا دارم در عرصه محرومیت زدایی مناطق دوردست استان تلاشی جهادی داشته باشند و نیازمندی‌های ضروری آنان را شناسایی و سریعاً برطرف کنند.

وی ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌های ارزشمند شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان بوشهر و همچنین ائمه جمعه و ستادهای پرتلاش نماز جمعه، تاکید کرد: تقاضا دارم با توجه به شرایط بهبود یافته وضعیت بیماری کرونا، نمازهای جمعه در سراسر استان با مراعات شیوه نامه‌های بهداشتی و هماهنگی با ستاد مقابله با بیماری کرونا اقامه شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر اضافه کرد: انتظار می‌رود بار دیگر با برگزاری نماز عبادی سیاسی جمعه و حضور مردم عزیز تجلی شکوفاتری داشته باشد.

اربعین حسینی نماد عشق و ایمان است

وی با گرامیداشت دوشنبه پنجم مهرماه روز اربعین حسینی ادامه داد: اربعین حسینی نماد عشق و ایمان، وفاداری و پیوستگی مردم به مکتب حضرت امام حسین علیه السلام است.

آیت‌الله صفایی بوشهری افزود: همانطور که عاشورا خورشیدی پر فروغ و بی غروب از هدایت و قیام حضرت سیدالشهدا علیه السلام برای نجات و کمال مردم از افق اسلام عاشورایی است.

وی تصریح کرد: جهان آینده به نام حسین علیه السلام رقم خواهد خورد و راه آن امام عرشی راه شهادت و تمدن آینده شایسته جهان خواهد بود و پیاده‌روی میلیونی اربعین، آغازی برای آن حادثه بزرگ و سرنوشت‌ساز تاریخی است.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه بازگشایی مدارس شروعی ارزشمند برای تربیت علمی و اخلاقی دانش‌آموزان و دانشجویان است افزود: همه امکانات آموزشی و پرورشی در خدمت تلاشگران این عرصه قرار گیرد و به وضع حقوقی و استخدامی کادر آموزشی توجه شود.

وی با تاکید بر اینکه باید شرایط مناسب برای تحصیل دانش‌آموزان و دانشجویان مهیا شود گفت: امکانات تحصیل در مناطق دوردست فراهم شده و در اختیار آنان قرار گیرد و در عرصه تحصیل حضوری با یک برنامه کاملاً سلامت محور و هماهنگ با ستاد مقابله با بیماری کرونا فضا سازی مناسب ایجاد شود.

کد خبر 5312299

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha