۱۴ تیر ۱۳۹۹، ۹:۰۵

رئیس مرکز پیش بینی هواشناسی استان کرمان:

دمای هوا در کرمان افزایش می‌یابد / کاهش دید در اثر خیزش گرد و خاک

دمای هوا در کرمان افزایش می‌یابد / کاهش دید در اثر خیزش گرد و خاک

کرمان - رئیس مرکز پیش بینی هواشناسی استان کرمان گفت: به دلیل پوشش ابر طی این هفته دمای کمینه در استان کرمان قدری بالاتر می‌رود.

حمیده حبیبی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طبق نقشه‌های هواشناسی پیش بینی می‌شود طی هفته جاری در اکثر روزها افزایش ابر در سطح استان را شاهد باشیم.

وی وزش بادهای نسبتاً شدید به همراه خیزش گرد و خاک را پدیده غالب جوی به ویژه در مناطق شرق و برخی مناطق شمال استان کرمان دانست، افزود: خیزش گرد و خاک باعث کاهش دید افقی و کیفیت هوا می‌شود.

حبیبی با اشاره به اینکه در برخی روزها هوای غبار آلود به ویژه در ساعات ابتدایی روز در برخی مناطق رخ می‌دهد، ادامه داد: پیش بینی می‌شود در روز دوشنبه در برخی ارتفاعات شمال، مرکز و غرب استان کرمان بارش‌های پراکنده و خفیفی خواهیم داشت.

رئیس مرکز پیش بینی هواشناسی استان کرمان از احتمال وقوع رگبارهای پراکنده طی بعدازظهر امروز در جنوب و جنوب غرب استان کرمان خبر داد و اظهار کرد: به دلیل پوشش ابر طی این هفته دمای کمینه در استان کرمان قدری بالاتر می‌رود.

وی حداقل دمای شهر کرمان طی امروز را ۲۴ درجه ذکر کرد و گفت: پیش بینی می‌شود حداکثر دما طی امروز به ۳۸ درجه برسد.

حبیبی عنوان کرد: لاله زار با دمای ۱۵ درجه و عنبرآباد با دمای ۴۸ درجه به ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین مناطق استان کرمان طی ۲۴ ساعت گذشته هستند.

کد خبر 4965007

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۰۷:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
      0 0
      بجای این نمایش ها به فکر شهر باشید. دیروز اصفهان بودم کلی غصه خوردم به حال کرمان.اونجا محدوده پل خواجو و 33 پل شده بالا شهر میدان نقش جهان و خیابان های اطرافش پر از مغازه های زیبای صنایع دستی است کلی