۱۴ تیر ۱۳۹۹، ۱۳:۳۷

‌رئیس دانشگاه گلستان خبرداد

تکمیل پروژه های نیمه تمام دانشگاه/ ۱۳۰۰۰ کلاس غیرحضوری تشکیل شد

تکمیل پروژه های نیمه تمام دانشگاه/ ۱۳۰۰۰ کلاس غیرحضوری تشکیل شد

گرگان- ‌رئیس دانشگاه جامع گلستان با اشاره به پروژه های نیمه تمام دانشگاه، گفت: تکمیل این طرح ها در دست اقدام است.

به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد یغمایی، پیش از ظهر شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان به مناسبت روز قلم، اظهار کرد: دانشگاه گلستان، ۸۰ رشته تحصیلی داشته که ۳۴ رشته در مقطع کارشناسی، ۴۱ رشته در مقطع کارشناسی ارشد و پنج رشته هم در مقطع دکتری است.

وی از تحصیل چهار هزار و ۶۸ دانشجو در این دانشگاه خبرداد و افزود: در حال حاضر سه هزار و ۲۷۸ نفر در مقطع کارشناسی، ۷۴۸ نفر در کارشناسی ارشد و ۳۲ نفر در مقطع دکتری مشغول به تحصیل بوده و ۶ هزار و ۸۰ نفر هم تاکنون فارغ التحصیل شده اند.

طبق گفته یغمایی چهار دانشکده علوم پایه، علوم انسانی، فنی مهندسی گرگان و فنی مهندسی علی آباد کتول زیر مجموعه این دانشگاه هستند.

وی با اشاره به شیوع کرونا و تعطیلی کلاس ها، افزود: ۱۳ هزار کلاس به صورت مجازی در این دانشگاه برگزار و امتحانات هم به صورت مجازی انجام شد.

رئیس دانشگاه گلستان با اشاره به تکمیل ساختمان های دانشگاه در پردیس جدید، گفت: ساختمان سازمان مرکزی، دانشکده علوم انسانی، مسجد، ساختمان اساتید، پروژه تصفیه خانه آب، زمین چمن مصنوعی دانشگاه به بهره برداری رسیده و ساختمان دانشکده علوم پایه، سلف سرویس مرکزی، سالن ورزشی، خوابگاه پسران، پروژه اجرای شبکه جمع آوری آب باران و غیره در دست اجرا است.

گفتنی است که دانشگاه گلستان از نظر جمعیت دانشجویی جزو بزرگ‌ترین دانشگاه های استان به شمار می رود و ۱۶۰ هیئت علمی در این دانشگاه فعالیت می کنند.

کد خبر 4965380

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha