۱۱ مرداد ۱۳۹۹، ۱۲:۲۵

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان:

شورای هماهنگی همواره در راستای آرمان های انقلاب گام برداشته است

شورای هماهنگی همواره در راستای آرمان های انقلاب گام برداشته است

سنندج - رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان گفت: شورای هماهنگی از قدیمی ترین نهادهای انقلابی است که به منظور تبلیغ اهداف و آرمان های انقلاب گام برداشته است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات ظهر امروز شنبه در دیدار اعضا و هیئت اندیشه‌ورز شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان با نماینده ولی فقیه در استان، اظهار داشت: ساماندهی حرکت‌های مردمی و ایجاد هماهنگی و انسجام منطقی بین دستگاه‌های دولتی و گرفتن تمهیدات لازم در راستای حضور مستمر مردم در پاسداری از دستاوردها و ارزش‌های انقلاب و مواضع نظام از دیگر اهداف این سازمان است.

وی افزود: این سازمان پس از تاسیس و گذشت ۴۰ سال همچنان باصلابت در خط درست و صراط مستقیم حرکت کرده و با لحظه شناسی و اقدام به موقع در جهت تقویت جمهوریت و اسلامیت به عنوان دو رکن رکین انقلاب همواره گام برداشته است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان ادامه داد: ولایت مداری، وحدت محوری و جذب حداکثری همراه با بصیرت و دشمنی شناسی جزء شاخصه‌های اصلی و لاینفک شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است.

حجت‌الاسلام سادات یادآور شد: این شورا همواره در صدر بازتولید آرمان‌های انقلاب اسلامی بوده و تلاش می‌کند در راستای تقویت شناخت عموم به ویژه جوانان نسبت به چرائی و علل پیدایش حوادث انقلاب فعالیت کند.

وی بیان کرد: این شورا مانند آیینه‌ای عبرت آموز به پژواک رویدادهای مهم و عقبه‌های انقلاب اسلامی و حوادث مهم همچون ۲۲ بهمن ماه و نهم دی ماه می‌پردازد تا نظام اسلامی در برابر حوادث و توطئه‌های مشابه در برابر نظام سلطه و ایادی داخلی آنها واکسینه شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان گفت: تلاش می‌کنیم با برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی در راستای رشد کمی و کیفی مناسبت‌های ملی, مذهبی, سیاسی و انقلابی در راستای حضور حداکثری و مشارکت گسترده مردمی گام برداشته و با همکاری و تعامل مسئولان حرکت‌های منسجم مردمی را هدایت و تعامل منطقی با مجموعه‌ها و نظام داشته باشیم.

کد خبر 4988023

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha