خرسند از توافق با صهیونیستها؛

قرقاش: تصمیم «محمد بن زاید» شجاعانه بود!

قرقاش: تصمیم «محمد بن زاید» شجاعانه بود!

وزیر مشاور در امور خارجه امارات از تصمیم محمد بن زاید درباره توافق عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی به شدت حمایت کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، انور قرقاش وزیر مشاور در امور خارجه امارات از تصمیم محمد بن زاید درباره توافق عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی به شدت حمایت کرد.

وی مدعی شد: واکنش های مثبت از پایتخت مهم درباره اعلامیه سه جانبه، تشویق کننده است به ویژه که در ارزیابی این پایتخت ها خطر الحاق اراضی فلسطینی به نفع فرصت راهکار دو دولتی از بین رفته است. تصمیم محمد بن زاید شجاعانه و برگرفته از واقعیتی است که ما به آن نیاز داریم.

قرقاش ادعا کرد: فرصت صلح فلسطینی-اسرائیلی برقرار می ماند و ابتکار جسورانه شیخ محمد بن زاید، علاوه بر اینکه شبح الحاق اراضی فلسطینی را دور کرد به فرصت صلح از طریق راهکار دو دولتی زمان بیشتری داد.

این مقام اماراتی تصمیم این کشور را سنجیده و بررسی شده قلمداد کرد و ادعا کرد: تصمیم امارات در این باره طبق مشورت سازمان یافته و منظم وفعال در مکانیسم تصمیم گیری در سیاست خارجی ما بوده است و طبق معمول شیخ محمد بن زاید از همه جوانب آگاه بود و تصمیم را بر اساس یک چشم انداز راهبردی به پیش برد که ترکیبی از رئالیسم سیاسی و آینده نگری را با خود دارد. تصمیمی شجاع از رهبری استثنایی.

کد خبر 4998103

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • علیرضا IR ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۴
      3 0
      خودت فهمیدی چی گفتی ! فلسطین رو تحویل اسراییل بدی شجاعانه است ! تو نه عرب و نه مسلمانی ! اگر فکر می کنی یهودی مخفی هستی بدان آنها تو را جز یهود نمی دانند اسراییل دشمن بشریت است
    • حسن IR ۱۶:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۴
      1 0
      درست گفته این بزرگ مرد کوچک در حکومت امارات.چون همه خیانت های بزرگ در تاریخ به زعم عاملان با شجاعت تمام وبی مانند انجام شده.احسنت به شما.شاید با این کار چند نیمچه شهر شما بیشتر احساس کشور بودن داشته باشید
    • IR ۱۶:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۴
      1 0
      بله در این دور وزمانه خنجر از پشت به برادران خود زدن شجاعت است؟!!!
    • حسین IR ۱۷:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۴
      1 0
      این مردک پست ، اگر صیهونیست ها به کابین همسرش هم بروند ، آنرا شجاعانه میگه