۲۵ مرداد ۱۳۹۹، ۱۰:۵۸

توسط نشر خزه؛

چهارکتاب از «داستان‌های زندگی» چاپ شد

چهارکتاب از «داستان‌های زندگی» چاپ شد

ترجمه کتاب‌های «آلبرت اینشتین»، «فلورانس نایتینگل»، «کاترین جانسون» و «مارتین لوتر کینگ» در قالب عناوین مجموعه «داستان‌های زندگی» توسط نشر خزه منتشر و راهی بازار نشر شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، چهار کتاب «آلبرت اینشتین» نوشته ویل مارا با ترجمه شهاب‌الدین عباسی، «فلورانس نایتینگل» نوشته کیتسون جازینکا با ترجمه سحر حدیقه، «کاترین جانسون» نوشته ابونی جیو ویلکینز با ترجمه آزاده اتحاد و «مارتین لوتر کینگ» نوشته لوری کاکهون با ترجمه نازنین نیکوسرشت به‌تازگی توسط نشر خزه منتشر و راهی بازار نشر شده‌اند.

«داستان‌های زندگی» مجموعه‌ای از زندگی‌نامه‌ مشاهیر و شخصیت‌هایی است که به علم و فرهنگ و دستاوردهای انسانی بشر کمک‌های شایان‌توجهی کرده‌اند. کتاب‌های این‌مجموعه از واقعیت‌های معمول فراتر می‌روند و زندگی واقعی و هیجان‌انگیز جالب‌توجه‌ترین چهره‌های تاریخ را به شکلی نو بیان می‌کنند. 

این‌کتاب‌ها با طرح، تصویر، نقشه، نمودار، واژه‌نامه و نقل‌قول‌های مختلف همراه هستند. در هر کتاب این‌مجموعه، عکس‌ها و تصاویری درج شده که بعضی از آن‌ها برای اولین بار به صورت عمومی منتشر می‌شوند.

کتاب‌های «آلبرت اینشتین»، «فلورانس نایتینگل»، «کاترین جانسون» و «مارتین لوتر کینگ» با تصویرگری‌های شارلوت ایجر همراه هستند و همانند نسخه‌های اصلی‌شان، در قطع و یونیفرم واحدی در ایران منتشر شده‌اند.

هر یک از چهار کتاب مجموعه مذکور با ۱۲۸ صفحه و قیمت ۲۰ هزار تومان عرضه شده‌اند.

کد خبر 4998701

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha