۲۹ مرداد ۱۳۹۹، ۱۶:۵۸

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی بوشهر خبر داد:

ابلاغ ۷۲۹ میلیارد اعتبار برای تکمیل طرح‌های عمرانی استان بوشهر

ابلاغ ۷۲۹ میلیارد اعتبار برای تکمیل طرح‌های عمرانی استان بوشهر

بوشهر- رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر گفت: ۷۲۹ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل طرح‌های عمرانی استان بوشهر ابلاغ‌شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی درویشی بعدازظهر چهارشنبه در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: برای تکمیل پروژه‌ها از محل اعتبارات ملی ۴۰۰ میلیارد تومان تخصیص می‌یابد که مربوط به بخش‌های مختلف عمرانی از جمله سدسازی، راه‌سازی، خط ریلی، فاضلاب و دیگر طرح‌ها است.

وی از تخصیص ۶۰ میلیارد تومان به پروژه‌های عمرانی استان بوشهر خبر داد و گفت: برای تکمیل و بهره‌برداری از ۳۷ پروژه عمرانی استان بوشهر ۶۰ میلیارد تومان تخصیص‌یافته است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر با گرامیداشت هفته دولت و تأکید بر معرفی دستگاه‌های برتر در جشنواره شهید رجایی اظهار داشت: در این راستا عملکرد ادارات بر اساس ۷ محور و ۷۸۰ شاخص مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه میانگین هر دستگاه ۱۵ شاخص است اضافه کرد: ۱۲ دستگاه سال قبل در بخش‌های مختلف به عنوان برتر معرفی شدند.

درویشی بررسی رضایت‌مندی مردم از ارائه خدمات دستگاه‌های اجرایی را مورد تأکید قرار داد و بیان کرد: استان بوشهر در بحث رضایت‌مندی مردم در رتبه پنجم کشوری قرار دارد.

درویشی به همسان‌سازی حقوق بازنشستگان و کارکنان پرداخت و خاطرنشان کرد: سال گذشته بر مبنای قانون خدمات کشوری این مهم موردتوجه قرار گرفت و برآورد بودجه هزینه‌ای دستگاه‌ها از محل اعتبارات استانی ۳۰۰ میلیارد تومان بود که بار مالی آن ۱۱۵ میلیارد تومان معادل یک‌سوم بودجه هزینه‌ای استان بوشهر است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر سال گذشته به صورت متوسط دو میلیون تومان به حقوق کارکنان افزوده شد خاطرنشان کرد: امسال برای افزایش حقوق کارکنان و بازنشستگان و همسان‌سازی حقوق، اقدامات مهمی انجام‌شده که با تأمین بار مالی آن، پرداخت می‌شود.

کد خبر 5003160

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha