۳۰ مرداد ۱۳۹۹، ۱۲:۱۱

با مشارکت ۶۷۵ داوطلب هلال احمر استان تهران؛

طرح «نذر سلامت» در هیأت‌های مذهبی استان تهران اجرا می شود

طرح «نذر سلامت» در هیأت‌های مذهبی استان تهران اجرا می شود

تهران- مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران از اجرای طرح «نذر سلامت» در هیأت‌های مذهبی استان خبر داد و گفت: این طرح با مشارکت ۶۷۵ نفر از جوانان داوطلب این جمعیت اجرا خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، شاهین فتحی پیش از ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران از اجرای طرح «نذر سلامت» با هدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در هیأت‌های مذهبی استان تهران در ایام محرم خبر داد و اظهار داشت: این طرح با مشارکت ۶۷۵ نفر از جوانان داوطلب جمعیت هلال احمر استان تهران در قالب ۱۳۵ تیم جهت حضور در ۱۲۵ هیأت در استان و ۴۵ هیأت پایتخت اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه طرح «نذر سلامت» با هدف تشکیل تیم‌های خادمان حسینی هلال احمر، ویژه ماه محرم اجرا می‌شود گفت: در این طرح هر یک از شعب هلال احمر در شهرستان‌های استان تهران همچون سراسر کشور در تیم‌های مختلفی متشکل از اعضای جوان خود، در هیأت‌های مذهبی از پیش تعیین شده مستقر خواهند شد.

فتحی بیان کرد: مقرر است در سطح استان تهران و بالاخص پایتخت، در هر هیأت مذهبی پنج نفر از جوانان هلال احمر مستقر و در برخی دیگر از هیأت هایی که پر مخاطب تر هستند، این حضور به دو برابر یا بیشتر ارتقا پیدا کند که هدف از این طرح و حضور، مشارکت اجتماعی در ارائه خدماتی در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در بین عزاداران حسینی خواهد بود.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران افزود: تب سنجی عزاداران، همکاری در نشانه گذاری برای تعیین فواصل اجتماعی، همکاری در ضد عفونی محل عزاداری، کنترل پوشش ماسک عزاداران و مواردی از این دست، از عمده وظایف تیم‌های خادمان حسینی هلال در ایام محرم و در قالب طرح «نذر سلامت» خواهد بود.

کد خبر 5003677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha