۲ شهریور ۱۳۹۹، ۱۲:۰۰

ادامه اعتراضات مردم آمریکا در محل برگزاری کنوانسیون جمهوریخواهان

ادامه اعتراضات مردم آمریکا در محل برگزاری کنوانسیون جمهوریخواهان

 همزمان با حضور مقامات حزب جمهوریخواه برای شرکت در کنوانسیون ملی حزب جمهوریخواه در شهر شارلوت، معترضان بار دیگر برای نشان دادن اعتراضات خود برای دومین شب متوالی به خیابان ها آمدند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از یو اس ای تودی، همزمان با حضور مقامات حزب جمهوریخواه برای شرکت در کنوانسیون ملی این حزب در شارلوت واقع در کارولینای شمالی، معترضان بار دیگر برای نشان دادن اعتراضات خود برای دومین شب متوالی به خیابان ها بازگشتند.

نیروهای پلیس آمریکا شنبه شب برای مانع شدن از عبور معترضان و اجتماع نزدیک مرکز همایش های شارلوت(محل برگزاری همایش ملی جمهوریخواهان) از برخی موانع استفاده کردند.

معترضان همچنین شعارهایی در اعتراض به برگزاری کنوانسیون ملی جمهوریخواهان در شارلوت و نیز در حمایت از حقوق سیاهپوستان سر دادند.

برخی گزارش های خبری حاکی است که شماری از معترضان روز جمعه بازداشت شدند و دست کم یک نفر نیز  در اعتراضات روز شنبه بازداشت شد. 

اداره پلیس شارلوت نیز در توئیتی از بازداشت یک معترض خبر داد که با خود سلاح حمل می کرد.

پلیس شارلوت همچنین پیشتر اعلام کرد که از اسپری فلفل برای متوقف کردن یکی دیگر از معترضان که در حال نزدیک شدن به نیروهای پلیس بود، استفاده شده است.

انتظار می رود مقامات حزب جمهوریخواه در نشست روز دوشنبه خود در شارلوت به نامزدی مجدد دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا برای حزب جمهوریخواه رای دهند.

کد خبر 5005986

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha