۳ شهریور ۱۳۹۹، ۱۴:۵۸

امام جمعه آرادان:

فشارهای خارجی برای ناامید کردن ملت ایران تشدید می‌شوند

فشارهای خارجی برای ناامید کردن ملت ایران تشدید می‌شوند

آرادان- امام جمعه آرادان با بیان اینکه دشمنان فشارهای خود را برای ناامید کردن ملت ایران اسلامی تشدید می‌کنند، گفت: خدمت‌رسانی مسئولان در این شرایط دشوار اهمیتی بسیار بالا دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام جلیل شریفی‌نیا، ظهر دوشنبه در مراسم افتتاح همزمان پروژه‌های هفته دولت در آرادان به میزبانی فرمانداری شهرستان ضمن بیان اینکه تلاش‌های مسئولان دستگاه‌های اجرایی و مسئولان ارشد استان سمنان باید برای گره‌گشایی از مشکلات مردم باشد، تاکید کرد: باوجود فشارهای خارجی و تحریم‌ها عملکرد مسئولان و مدیران برای توسعه کشور و خدمت به مردم ستودنی است.

وی با بیان اینکه امیدواریم در یکسال باقیمانده تا پایان دولت همچنان برای توسعه روزافزون منطقه اقدام شود، افزود: عمر مدیریت و خدمت به مردم کوتاه است و باید از این فرصت‌های ارزشمند نهایت بهره را برد و با گره‌گشایی از مشکلات مردم خود را در مسیر نسیم رحمت الهی قرار دهیم.

مجتبی بوربور فرماندار آرادان، نیز در این مراسم با بیان اینکه در هفته دولت و با حضور استاندار سمنان ۳۲ طرح عمرانی و اقتصادی با اعتبار ۱۰ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال افتتاح و بهره برداری می‌شود، گفت: از مجموع طرح‌های مذکور، ۲۶ طرح عمرانی و دو طرح اقتصادی با سه میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال به بهره برداری می‌رسد و با افتتاح آن برای ۲۰ نفر اشتغالزایی می‌شود.

وی افزود: شش طرح عمرانی و اقتصادی با هفت میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار در هفته دولت سال جاری کلنگ زنی می‌شود.

یک‌هزار و ۵۹۹ میلیارد تومان طرح در حوزه‌ها و شهرستان‌های مختلف استان سمنان هفته دولت امسال بهره‌برداری، سرمایه‌گذاری و کلنگ‌زنی می‌شود.

کد خبر 5007238

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha