۸ شهریور ۱۳۹۹، ۱۳:۰۶

به جز شهرستان طالقان؛

اجتماع عزاداران حسینی در استان البرز برگزار می‌شود

اجتماع عزاداران حسینی در استان البرز برگزار می‌شود

کرج - تبلیغات اسلامی استان البرز اعلام کرده است؛ عزاداران حسینی در تمام شهرستان‌های استان البرز به جز شهرستان طالقان اجتماع عزاداری دارند.

به گزارش خبرگزاری مهر، تبلیغات اسلامی استان البرز اعلام کرده است؛ عزاداران حسینی در تمام شهرستان‌های استان البرز به جز شهرستان طالقان اجتماع عزاداری دارند.

بر اساس این گزارش محل تجمع عزاداران در روز تاسوعای حسینی در شهرستان کرج ساعت ۱۶:۳۰ بعد از ظهر در حد فاصل میدان کرج و میدان شهدای کرج است.

در شهرستان فردیس در ساعت ۱۱ صبح روز عاشورا در فلکه دوم و چهارم فردیس و در شهر مشکین ساعت ۱۰:۳۰ صبح روز عاشورا در گلزار شهدای این منطقه تعیین شده است.

همچنین تجمع عزاداران در شهر هشتگرد شهرستان ساوجبلاغ در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی ساعت ۱۰ مقابل مسجد جامع این شهر است.

در شهر جدید هشتگرد نیز عزاداران ساعت ۱۰:۳۰ صبح روز عاشورا در میدان شهرداری تجمع دارند.

در شهرستان نظرآباد نیز عزاداران در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی از ساعت ۱۷ تا ۱۹ در شهرک سید جمال به عزاداری می‌پردازند.

همچنین عزاداران اشتهاردی در روز تاسوعا از ساعت ۱۰:۳۰ در میدان قاضیان این شهرستان تجمع و عزاداری می‌کنند.

بر اساس این گزارش برگزاری نماز جماعت بایستی در فضای باز بوده و استفاده از ماسک توسط تمام افراد شرکت کننده در مراسم الزامی است.

کنترل تردد و ورود و خروج برای جلوگیری از تجمعات توسط مسؤولین برگزاری انجام شود ضمن اینکه سطوح مشترک محل‌های برگزاری قبل و بعد از مراسم توسط مسؤولان برگزاری ضدعفونی شود.

در ورودی محل برگزاری، امکانات ضدعفونی دست فراهم و تعبیه شده باشد.

کد خبر 5010950

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha