۱۰ شهریور ۱۳۹۹، ۲۱:۱۰

زالی تاکید کرد؛

پروتکل های بهداشتی تا ریشه کنی ویروس کرونا باید اجرا شود

پروتکل های بهداشتی تا ریشه کنی ویروس کرونا باید اجرا شود

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران، بر ضرورت رعایت جدی اقدامات پیشگیرانه به منظور کنترل بیماری و ریشه کنی ویروس کرونا، تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا زالی، اظهار کرد: در پاندمی ها و برای کنترل شیوع بیماری باید با نظم مشخص‌تری ضمن رعایت اصول مدنی حرکت کرد.

وی با تاکید بر اینکه عدم توجه به هشدارهای بهداشتی می‌تواند خسارت‌های جدی برای جامعه به بار بیاورد، افزود: کنترل اپیدمی و پاندمی خطرناکی همانند کرونا، با توصیه و خواهش ممکن نیست و باید از روش‌ها و ابزارهای خاص ضمن رعایت حقوق افراد استفاده کرد.

فرمانده عملیات مقابله با کرونا در کلانشهر تهران با اشاره به اینکه در ۱۵۸ کشور دنیا برای عدم استفاده از شیوه نامه‌های بهداشتی و ماسک جرایمی در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: باید اقدامات جدی پیشگیرانه با هدف رعایت دقیق پروتکل‌ها تا ریشه کنی کرونا در کشور اجرا شود.

زالی ضمن ابراز نگرانی نسبت به سفر برخی از شهروندان به استان‌های شمالی، گفت: آثار سفرهای اخیر، بین ۵ تا ۱۴ روز آینده در نرخ مبتلایان کرونایی نمود پیدا خواهد کرد.

کد خبر 5012573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • محمد IR ۱۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۱
      1 0
      جناب دکتر لطفا رویصحبتتان با همه کشور باشد نه فقط تهران.خیلی از استانها هم بیشتر درگیر هستند هم تجهیزات و امکانات کافی هم ندارند.پس لطفا از همه استانها بخواهید تا رعایت شود
    • IR ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
      0 0
      چرا پنهان کاری / چرا باید دنبال مقصر بگردیم /چرا فقط مردم /چرا فقط مسافرت مردم/ چرا تحریم /چرا .......